1 września 2014

Poniedziałek z Yankee Candle | November Rain

Dzisiaj 1 września, więc dla mnie bezapelacyjnie zaraz zacznie się jesień. Koniec krótkich spodenek i bluzek na ramiączkach. Trzeba wyciągać ciepłe swetry :) Koniec sierpnia nie należał do najcieplejszych dlatego też odpalałam te bardziej jesienne woski. Jednym z nich jest wosk z zeszłorocznej kolekcji : November Rain
Ja posiadam niestety tylko jego próbkę.



Wyczuwalne aromaty: drzewo cedrowe, szałwia, cytrusy bursztyn.

Wosk ten jest dość intensywny, aczkolwiek nie jest nachalny i duszący. Nie trzeba czekać długo na uzyskanie aromatu ponieważ po 1 minucie roztapiania wosku w kominku czuć całkowity esencje zapachu.
Z czym mi się kojarzy ten wosk? Z wilgocią, przemokniętymi od deszczu liśćmi i gdzieś w oddali wyczuwam mokre drewno.
Zapach ten odpalam gdy tylko zacznie padać deszcz, a na dworze jest szaro i ponuro. Aromat szybko roznosi się po całym domu, a z bliska może przypominać męskie perfumy swoją drogą całkiem ładne.
Mój ulubieniec na jesień!

Tak wygląda w całej swojej okazałości i z pewności muszę kupić całą tartę.

                                      November Rain (Wosk)
Cena: 7 zł / 22g
Możecie kupić tutaj

13 komentarzy:

  1. A gdzieś stacjonarnie można je kupić?
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy w jakim mieście :) Stacjonarnie można je dostać w sklepach typu goodies, świat zapachów i tym podobne :)

      Usuń
    2. często są na takich stoiskach wysepkach w supermarketach :)

      Usuń
  2. Strasznie podobają mi się te woski.

    OdpowiedzUsuń
  3. tego nie mam, ale malo teraz palę.. nie mam ohoty ostatnio... ale jesien idzie wiec bedzie palenie ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja palę woski szczególnie w okresie jesień/zima :)

      Usuń
  4. Mam zamiar kupić koleżance na urodziny taki kominek i kilka wosków :) aaa no i sobie też oczywiście zrobie taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. musze sobie jakies zkaupic ;) a ten mnie tym barziej korci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dawno temu miałam ten wosk i lubiłam jego zapach . zawsze wrzucam znacznie większe kawałki i zapełniam po brzegi palenisko

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zapach lubię, zwłaszcza jesienią, to jeden z pierwszych i ulubionych zapachów ;)
    Obserwuję jako 250 osoba :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.