15 września 2014

Poniedziałek z Yankee Candle | Lake Sunset

Dzisiaj coś z zapachów idealnych na jesienne wieczory - lake sunset.





Wyczuwalne aromaty: ozon, drewno, ananas

Zapach ten jest mało intensywny, ale świeży i miły dla naszego nosa. Nie wiem jak może pachnieć ozon, więc nie wiem czy jest coś z tej nuty zapachowej w wosku. Ja wyczuwam tu lekko palone drewno, aczkolwiek ananas gdzieś tam daleko czasami się ujawnia. Nie jest to jednak typowo ananasowy wosk. Można też go zdefiniować jako nieco kwiatowy zapach. Aromat jest ciepły i otulający. W sam raz na wczesną jesień.
Czy kojarzy mi się z wieczorami nad jeziorem? Niekoniecznie, ale polubiłam się z nim :)

Cena: 7 zł / 22g
Możecie kupić tutaj

Jeżeli miałyście ten wosk napiszcie z czym się Wam kojarzył :)

10 komentarzy:

  1. lubię takie zapachy :) a zapach ozonu Kochana to mniej wiecej taki jaki ma powietrze bo burzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to rzeczywiście :) Nie pomyślałam o tym, ale wraz go nie wyczuwam w tym wosku :)

      Usuń
  2. Jeszcze tego zapachu nie miałam, ale już rozpoczęłam nowy sezon na zapachy Yankee Candle i w domu codziennie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie gdy tylko pogoda za oknem zaczyna się psuć, odpalam wosk w kominku :)

      Usuń
  3. Jak faktycznie lekki to może bym sie skusiła - choć jeszcze troszkę wosków z tamtego roku mi pozostało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musze powąchać ten wosk :) zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy zapach, takiego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go, mam za to podobnie wyglądający pink sands

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem takim cudem, bardzo kuszą mnie te zapachy...
    Zapraszam do mnie: www.esentialss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.