12 września 2014

Venus | Odżywcze mleczko do ciała, skóra sucha i wrażliwa

Stosowanie kosmetyków do ciała o działaniu nawilżającym jest u mnie podstawą w pielęgnacji ciała. Mleczka, kremy, balsamy czyli o lżejszej strukturze stosuje w okresie wiosna - lato, a masła, które są cięższe i bardziej odżywcze stosuje w okresie jesień - zima.
Miałam okazje stosować nowość czyli mleczko odżywcze od firmy Venus. Używałam je głównie w sierpniu m. in. ze względu na lekką konsystencję.

Producent
Długotrwale nawilża i odżywia skórę wrażliwą, utrzymuje równowagę hydrolipidową skóry, poprawia elastyczność, redukuje szorstkość skóry i łagodzi podrażnienia. Szybko się wchłania i chroni przed działaniem czynników zewnętrznych.

Opakowanie
Duża butla z zamknięciem na klik, niestety wykonana z twardego plastiku. Końcówkę można wydobyć jedynie przez postawienie ją do góry nogami. Zielone napisy ciężko było uchwycić w aparacie.


Konsystencja | Zapach
Konsystencja jest typowa dla mleczka, jednak jest ona dość lekka i rzadka. W kontakcie ze skórą staje się wodniste, co nie do końca mi odpowiada. Mleczko może się przelewać przez palce. Zapach jest typowo kremowy i nie nachalny. Nie pozostaje na skórze i szybko się ulatnia

Aplikacja
Stosowałam 2 razy dziennie - rano i wieczorem. Nakładam na całe ciało dosyć małe ilości, ponieważ przy większych ilościach smuży i tworzy białe smugi. Wchłania się szybko i nie pozostawia tłustego i lepiącego filmu.



Działanie
Mleczko przy regularnym stosowaniu lekko nawilża skórę, zostawiając ją miękką i wygładzoną. Nie jest to jednak takie dogłębne nawilżenie i odżywienie jak przy masłach do ciała. Dla skóry normalnej i lekko przesuszonej będzie idealne. Po miesiącu czasu widać poprawę w wyglądzie skóry i jej elastyczności. Zauważyłam, że koi podrażnienia po goleniu.


Wydajność
Butla o pojemności 400 ml starczyła mi na miesiąc codziennego stosowanie - 2 razy dziennie.

Cena
Dosyć niska jak na taki produkt, bo ok. 8 zł / 400 ml

Używacie mleczek czy wolicie treściwsze kremy/masła?

12 komentarzy:

  1. niska cena, chciałabym być tak regularna i balsamować się dwa razy dziennie.
    wolę masła ale czasami też mleczek używam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Latem lubię używać tego typu mleczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też latem lubię używać lekkich mleczek czy kremów :)

      Usuń
  3. Lata temu używałam ich smarowideł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy produkt, szkoda tylko że konsystencjajest lejąca - nie przepadam za taką. Ale chyba z samej ciekawości sobie zerknę na ten produkt .

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie wolę masła - a z balsamami Venus raczej miałam niezbyt dobre doświadczenia - choć te nowe nie powiem wydają sie kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masła też wolę, ale jednak w lato gdy jest upalnie masła są zbyt ciężkie :)

      Usuń
  6. mam balsam z tej serii i jest świetny :) cena naprawde zacheca, zwłaszcza ze butla jest wielka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. mój ulubieniec w okresie letnim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie mleczka używać w czasie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz bardziej ciekawią mnie kosmetyki tej firmy..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.