9 września 2014

Molowe podsumowanie miesiąca | Sierpień

W miesiącu sierpniu bardzo mało przeczytałam. Tylko 2 książki, a było to spowodowane brakiem czasu i ciekawej książki.

W sierpniu przeczytałam:
- 2 książki
- łącznie przeczytanych 724 strony.



Susannah Charleson "Tropem zaginionych" - książka trochę mnie przyhamowała w czytaniu. Z początku jest trochę nudna opisująca cały czas zachowanie szczeniaka. Gdzieś w środku zaczyna się tresura do psa ratownika, przebyte akcje ratownicze i kulisy tego zawodu. Książka zdecydowanie dla miłośników zwierząt.


Colleen Hoover "Hopeless" - książka, która porusza serce i wszelkie uczucia. Tajemnicza powieść o miłości, nadziei i zrozumieniu. Przeczytałam ją w ciągu 2 dni jednym tchem. Powieść jest magiczna, poruszająca i świetnie napisana. Nastolatka, która stawiana jest przed problemami dorosłych, swojego ojca i poznaniem tajemnicy rodziny. Polecam!

Jak u Was z czytaniem w poprzednim miesiącu?

13 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się okłada "Hopeless" ;) zachęca do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też okładka urzekła, w sumie tak samo jak treść :)

      Usuń
  2. Tą druga książką mnie zaciekawiłaś, ja tez nie mam ostatnio czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda nie lubię za bardzo czytać ksiażek, ale jak oś mi ciekawego przewinie sie przez palce to zawieszę na niej oko ;) Zostaję na dłużej i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie mogę czytać takich książek, bardzo łatwo się wzruszam i takie historie jeszcze długo we mnie siedzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to, że długo siedzą w człowieku to prawda :)

      Usuń
  5. Piękna okładka tej drugiej książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta druga książka mnie zaciekawiła, muszę sobie zrobić prezent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam to samo napisaćć :):):) Nawet okładka przyciąga :)

      Usuń
  7. ja miałam okazję przeczytać tylko jedną :/ cierpię na niedosyt literatury :p

    OdpowiedzUsuń
  8. ta druga ksiazke musze przeczytac koneicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam rozpoczęte dwie ksiażki i pomimo checi do czytania jakoś nie moge sie za nie zabrać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.