16 września 2014

Aktualna wieczorna pielęgnacja - czyli co nakładam przed pójściem spać

Ostatnio miałyście okazję zobaczyć jak wygląda moja pielęgnacja rano - tutaj. Dzisiaj chcę Wam przedstawić pielęgnacje jako stosuje wieczorem. Będzie dotyczyła ona twarzy, ciała i tym razem także włosów.

Pierwszą czynnością jako wykonuje wieczorem jest oczywiście odpowiedni demakijaż. Cały makijaż czyli cienie, kredki, tusz, podkład, puder zmywam płynem micelarnym Green Pharmacy. Żeby doczyścić dokładnie skórę z zanieczyszczeń i resztek makijażu, które być może nie zmyły się płynem, stosuje emulsje do mycia twarzy Alterra. Jako, że jak bez toniku obejść się nie mogę stosuje po umyciu twarzy tonik z naturalnym kolagenem, który mogłyście zobaczyć w pielęgnacji porannej. Następnie aplikuje pod oczy krem floslek, na rzęsy serum Eveline sos lash booster. W większość wieczorów stosuje krem nawilżający do skóry wrażliwej Floslek, aczkolwiek 2-3 razy w tygodniu zamiast kremu używam serum regenerujące Sanoflore. Na szyje i dekold nakładam krem - żel hydra booster Eveline. Często przed samym snem spryskuje twarz wodą teramlną Uriage i nakładam nieszczęsne masło do ust od Bielendy.


Na ciało tak samo jak rano aplikuje mleczko różane Yves Rocher, następnie na uda gdzie mam problem z rozstępami stosuje sorbet nawilżający na rozstępy Venus. Stopy są oczywiście nawilżane kremem odżywczym z Shefoot, a w dłonie wcieram krem regenerujący z Garniera, który ma dość mocne nawilżenie i w ciepłe dni na co dzień się nie nadaje.

Pielęgnacja włosów znalazła się w wieczornej pielęgnacji, ponieważ tylko wtedy myje włosy. Mam grube włosiska, więc czynność tę wykonuje co 2 dnień. Teraz aktualnie stosuje nowość od Joanny - zestaw z keratyną w którego skład wchodzi szampon, odżywka do spłukiwania i odżywka w sprayu. Tą ostatnią odżywkę stosuje na noc lekko spryskując włosy, ale także w dzień, aby okiełznać puszenie się. Dodatkowo zabezpieczam końcówki olejkiem arganowym.

Jak u Was wygląda pielęgnacja wieczorna?

22 komentarze:

  1. Moja jest bardzo podobna :) Mam ochotę na tę emulsję z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie kusi i Alterra i płyn micelarny. Jak sprawdza Ci się olejek arganowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że po nim końcówki są okiełznane czyli nie puszą się, ale też są zabezpieczone :) . Ogólnie nie mogę na niego narzekać :)

      Usuń
  3. używałam krem pod oczy floslek do skóry wrażliwej, fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego :) Miałam jedynie olejek arganowy z tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A dlaczego to maselko jest takie nieszczęsne? :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przeczytać recenzje: http://catherine-beauty.blogspot.com/2014/08/maseko-do-ust-bielenda-brzoskwinia.html

      Usuń
  6. Serum do rzęs, Sanoflore, krem pod oczy i wszystkie kosmetyki do włosów- mamy podobną pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego, nie powiem ;) ja do ciała sporadycznie, ale do twarzy najbardziej stawiam na pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią wypróbowałabym taki zestaw na włosy z Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja pielęgnacja jest bardzo dobra i duża :) Szczerze to testowałam tylko olejek arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja muszę wypróbować ta emulsję do mycia twarzy z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie rytuał jest bardziej minimalny ale co niektórymi kosmetykami sie zaciekawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam to masełko z Bielendy.. u mnie też się nie sparwdziło :/ jedyną zaletą to jak dla mnie ładny zapach...nic poza tym :(
    ciekawe jak byłoby z innymi wersjami zapachowymi, czytałam kilka pozytywnych opini o wersji wiśniowej.
    Pozdrawiam!!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się nie skuszę na inne wersje :) Wolę masełko z Nivei :)

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.