24 września 2014

Moja toaletka - czyli jak i gdzie przechowuje kosmetyki

Zebrałam się w końcu, żeby pokazać Wam moją toaletkę. Nie jest to typowa jak u większości toaletka z Ikei, biała i stojąca wolno. Ja niestety nie mam miejca w pokoju, żeby takową postawić. U mnie w roli toaletki występuje zwykłe biurko, które sama upiększyłam.
Dużo zdjęć i trochę opisane będą poszczególne rzeczy.

 Toaletka prezentuje się tak jak powyżej. Trzymam na niej niezbędne rzeczy tak aby nie zajmowały dużo przestrzeni. Wszystko pozostałe jest schowane w biurku, ale o tym później.

Napis miłego dnia i kwiatki to po prostu wywołane zdjęcia przykryte szkłem od antyramy.
Po lewej stronie znajdują się chusteczki higieniczne, potrzebne przy makijażu czy osuszeniu skóry. Dalej znajdują się moje 2 niezbędniki czyli planner (ten pod spodem) i organizer dotyczący bloga. Niedługo się ukażą posty na temat organizacji mojego czasu.
Dalej w osłonce od doniczki znajdują się duże pędzle i obok mniejsze. Pod lustrem leżą paletki m. in. ze sleeka, makeup revolution. Niestety nie zmieściły się one do szuflady.




























Obok paletek znajdują się produkty do codziennej porannej pielęgnacji czyli woda termalna, filtr 50+, tonik i oczywiście nie używany codziennie fixer z Kobo.
Dalej jest pojemnik na patyczki, oraz pudełko zamykane na waciki, aby się nie kurzyły. Wszystkie swoje pomadki trzymam w taki pudełeczku w kropki i akurat zmieściły się wszystkie.
Na wierzchu także trzymam swoją biżuterię, a tak na prawdę to wszystkie swoje bransoletki, zegarek, spinki i ulubione kolczyki. Na biurku też znajduje się obowiązkowo bukiet z kwiatami i kominek z woskiem YC.
















































































Szuflada w biurku należy w całości do lakierów, odżywek i tym podobnych.  Po lewej stronie pod biurkiem widzicie różową torbę, to w niej przechowuje zdenkowane opakowania.











W wysuwanej szufladzie znajduje się cała kolorówka jaką posiadam.
W pierwszej szufladzie z przegródkami znajdują się m. in cienie pojedyńcze, małe paletki, bazy pod cienie, błyszczyki, produkty pielęgnacyjne do ust, bronzer, rozświetlacz, róż, puder.



























































 W szufladzie obok znajdują się pudry, róż, tusze do rzęs, cienie w pisaku, żel do brwi, kredki do oczu, eyelinery, korektory. sztuczne rzęsy, zalotka.

W odziellnym koszyku obok znajdują się podkłady, krem koloryzujący itp.

Za organizerami trzymam jeszcze 2 paletki z H&M oraz zapas patyczków.

A tak wygląda toaletka wieczorem, jest całkiem przytulnie :) 

 I to by było na tyle. Może się wydawać, że troszkę panuje chaos, aczkolwiek ja już się przyzwyczaiłam. Poszukuje także głębszych organizerów do tych szuflad, tak aby się wszystko nie zlewało.

Jak u Was wygląda organizacja?

38 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie urządziłaś swój kosmetyczny kącik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki porządek :) Kiedyś też będe musiała coś takiego u siebie urządzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę tylko wyszukać głębsze organizery do szuflady bo z tych się kosmetyki przesypują :)

      Usuń
  3. Mi bardzo podobaja sie organizery z IKEI proste plastikowe, ale niestety jak na ikea cena wysoka ponad 50 zł za sztuke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 50 zł to trochę przesada, te są akurat kuchenne, ale szukam głębszych :)

      Usuń
  4. Bardzo fajna uporządkowana organizacja kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i wcale nie jest konieczne białe biurko z Ikei aby mieć wszystko zorganizowane :)
    Bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie koniecznie. Wystarczy trochę inwencji własnej :)

      Usuń
  6. Ja jeszcze na toaletkę z prawdziwego zdarzenia muszę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo muszę sobie kupic takiepudełeczka, żeby mieć dużo przegródek ;) Bo to jest genialny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna organizacja, masz super kosmetyki, staram się mięć jak najmniej na swojej toaletce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na wierzchu staram się utrzymać porządek i tez nie lubię jak jest wszystkiego za dużo.

      Usuń
  9. No i super ze sama sobie wszystko zorganizowałas! Elegancko to wygląda i jest bardzo fajnie rozgospodarowane posegregowane itd:) i całkiem spora masz kolekcje musze przyznać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Jak się nie ma miejsca na kupną toaletkę, trzeba ją sobie samemu jakoś zrobić :)

      Usuń
  10. Ja również nie mam typowej toaletki,choć sypialnie mam ogromną,bo ma 32m2. moja toaletka to komoda,taka większa z szufladami po środku i szafkami po bokach. Tylko ja znów mam mało kosmetyków do makijażu,rzadko się maluje,a jak już to najwygodniej mi w łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o łazienkę to też kiedyś się w niej malowałam :)

      Usuń
  11. Twój post pokazuje doskonale, że toaletka ikei wcale nie jest konieczna, by to miejsce wyglądało pięknie i uroczo :) Masz na niej niesamowity porządek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ piękna kolekcja ;) moja zajmuje wielką szufladę ale nie mam tak ładnie poukładane :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się :) To najlepszy dowód na to, że nie trzeba dużego nakładu finansowego, aby stworzyć swój własny kącik kosmetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza toaletka, też taką chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę takiego miejsca :) ja nie mam toaletki, chociaż marzy mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też marzy taka z prawdziwego zdarzenia :)

      Usuń
  16. Jeju ile kosmetyków! *-*
    Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Na prawdę masz bardzo duzo kosmetyków, ale to tylko moje zdanie. Marzy mi sie taka prawdziwa kosmetyczka z prawdziwego zdarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna organizacja :) Ja mam toaletkę z IKEI i ledwo się w niej mieszczę z moimi kosmetykami do makijażu, a właściwie się nie mieszczę, bo część trzymam w pudełkach po ShinyBoxach :) Masz świetny kalendarz na 2014/2015 rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę go bliżej niedługo :) a kupiłam go ostatnio w biedronce

      Usuń
  19. dobra organizacja, porządeczek, to się chwali

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo :) świetna organizacja miejsca :) A ilość kosmetyków to wow :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba, świetnie to zorganizowałaś sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja tam widzę swoją ukochaną wodą URIAGE!

    OdpowiedzUsuń
  23. cholercia ale masz porządek ;O szczęka mi opadła i sie zawstydziłam bo u mnie w kosmetykach panuje burdel na kółkach jak to moja mama mówi :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ale Ci zazdroszczę takiego miejsca na kosmetyki!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo oryginalna toaletka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.