29 września 2014

Poniedziałek z Yankee Candle | Champaca blossom

Coraz zimniej za oknem i zmusza mnie to do ubrania cieplejszych swetrów. Jedyny pozytyw jaki widzę w zimnych wieczorach jest podpalanie świeczki pod kominkiem i powolne rozpuszczanie aromatycznego wosku. Dzisiaj będzie dość subtelny zapach, bo Champaca blossom.



Wyczuwalne aromaty: kwiat magnolii champaca

Na początku nie mogłam skojarzyć jaki kwiat nosi nazwę champaca. Dopiero po wnikliwym przeszukaniu internetu dowiedziałam się, że jest to odmiana magnolii występująca w Indiach, Chinach i Azji Południowo - Wschodniej.
Sam aromat jest delikatny, subtelny i jak najbardziej kwiatowy. Według mnie zalicza się do takiej samej kategorii jak honey blossom. Wosk jest idealny na co dzień, aby powietrze stało się świeże i nabrało delikatnego aromatu. Aromat jest słodki, przypomina mi troszkę nektar kwiatowy.
Nie sposób, żeby od niego bolała głowa, a także nie jest duszący.

Jak jestem jak najbardziej na tak i będzie często odpalany w okresie wiosennym. Możecie kupić tutaj.

Lubicie kwiatowe zapachy?

10 komentarzy:

  1. Nie przepadam za kwiatowymi zapachami. Ale ten wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapalać wieczorem świeczki zapachowe - od razu wtedy tak wewnętrznie czuje ciepło. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz nastała ta pora roku gdzie robię to niemalże codziennie :)

      Usuń
  3. Ciekawe czy by mi się spodobał :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nom ciekawy wosk- - i u mnie niebawem pojawi sie na niego pora :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego wyszło :) zaciekawił mnie ten żel z Nivea do twarzy, chyba się skuszę :)
    zpraszam do mnie: www.esentialss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.