26 września 2014

Zakupy we wrześniu | Kosmetyki rosyjskie, Kobo, Ziaja, Pharmaceris itd.

Dzisiaj pokaże Wam moje zdobycze kosmetyczne z września. Nie mam zamiaru póki co nic więcej kupować. Zamiar na początku września był taki, że kupuje tylko najpotrzebniejsze rzeczy kosmetyczne. Z początku to postanowienie nawet się udawało, ale pod koniec niestety nie wytrzymałam i zamówiłam parę łakoci kosmetycznych.

  Najnowszym nabytkiem są kosmetyki rosyjskie. Kusiły mnie tyle czasu i w końcu się poddałam i złożyłam zamówienie. W jego skład wchodziło : (od góry)
- Kąpiel Agafii scrub do ciała solny odchudzający
- Receptury Agafii drożdżowa maseczka do włosów
- Kąpiel Agafii Kamczacki scrub do ciała termalny (rozgrzewający)
- Planeta Organica krem do stóp z mango
- Baikal Herbals krem matujący na dzień do cery tłustej i mieszanej.


Następnie było zamówienie z apteki internetowej:
- Pharmaceris fluid ochronno - korygujący z filtrem 50+ w odcieniu 01 ivory
- Zaiaj liście manuka tonik zwężający pory
- Flos-lek żel pod oczy ze świetlikiem lekarskim i herbatą















Z kolorówki kupiłam tylko następujące rzeczy:
- Kobo puder matujący w odcieniu 03
- Kobo wkład mono nr 123
- kobo make up fixer spray
- Wibo róż do policzków nr 1

 I bardziej pielęgnacyjne kosmetyki:
- Dove kremowy żel pod prysznic z kokosem
- Ziaja mydło do rąk w żelu Grapefruit z zieloną miętą. Z tego co wiem jest to nowość firmy.
- Nivea pomadka pielęgnacyjna z arbuzem

I ostatnim nie zakupem, a efektem współpracy jest zestaw od Joanny. W skład wchodzi szampon, odżywka d/s i odżywka w sprayu b/s. Ich seria arganowa się u mnie nie sprawdziła, więc wolałam wybrać nową serię z Keratyną.

A jak u Was wyglądają zakupy tego miesiąca? Czy może macie "szlaban" na zakupy?

43 komentarze:

  1. Rosyjskie kosmetyki też mnie kuszą i kiedyś pewnie nie wytrzymam i tez coś zamówię:)

    P.S. Lubie te żele z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja popłynełam tak zakupowo, że to aż wstyd się przyznać.Niedawno też kupiłam drożdżową maskę i fixer z kobo.
    ps. u mnie właśnie trwa rozdanie ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie ta maska drożdżowa ma bardzo słodki zapach :)
      Zaraz zajrzę :)

      Usuń
  3. Super zakupy. ja zaszalałam na poczatku miesiąca. Jestem ciekawa tych rosyjskich kosmetyków więc czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten puder z Kobo i róż z Wibo choć o innym odcieniu ostatnio napisałam o nim notkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. tonik z Ziaji dobrze mi służy, ciekawa jestem tego fixera z Kobo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię rosyjskie kosmetyki do włosów, ale coś nie mogę się zdecydować na tą drożdżową maskę o.O Serię manuka testuję, ale na razie chyba jakoś mnie nie powaliła :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też od dłuższego czasu nie mogłam się zdecydować, ale w końcu musiałam ją kupić :)

      Usuń
  7. świetne zakupy ! bardzo jestem ciekawa tego mydełka z Ziaji ;) jeszcze tej serii nie widziałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię rosyjskie kosmetyki, a do tego kusi mnie z Pharmaceris ten fluid

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zakupy. Ja nadal się trzymam postanowienia kupowania tylko tego czego potrzebuję ale miło popatrzeć na zakupy innych :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedynie z tych wszystkich wspaniałości jakie posiadasz miałam tylko Dove kremowy żel pod prysznic, ale o innym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się prezentują te mydła do rąk z ziai, widziałam już je na innym blogu :) A krem pod oczy z flos leku mam teraz dokładnie ten sam i bardzo mi się podoba! :) Niestety puder z kobo średnio mi się sprawdza, ale ja z moją skórą mieszaną mam bardzo pod górkę, także może u Ciebie będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żel pod oczy z flos leku mam już drugi raz i bardzo je lubię :) Pudru z Kobo używałam tylko kilka razy i póki co nie jest zły :)

      Usuń
  12. Mam straszną ochotę na ten podkład z Pharmaceris :))) A tonik z Ziaji niestety się u mnie nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie mam jeszcze tonik z kolagenem, dopiero po nim będę testować Ziaję :)

      Usuń
  13. Bardzo fajne zakupy, żel po oczy z Flos leka bardzo lubię a jestem ciekawa tego spraya Kobo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przewiduje recenzje po dokładnym przetestowaniu ;)

      Usuń
  14. Uwielbiam ten żel pod prysznic z Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja będę szalała w następnym tygodniu bo akurat wracam do siebie i będę musiała kupic wszystko co wykonczylam przez wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zaciekawił mnie fluid ochronno - korygujący
    i nowa seria Joanny

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawi mnie seria z kreatyną Joanny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile fantastycznych rzeczy kupiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja to chyba nic nie kupowałam z kosmetyków :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie się niektóre rzeczy skończyły i musiałam kupić :)

      Usuń
  20. ja we wrześniu trochę się ograniczałam i myślałam, że wpisu podsumowującego zakupy nie będzie, ale dziś trafiłam na likwidację małego sklepiku i nie mogę się tym nie pochwalić ;) a do końca miesiąca parę dni i boję się, że jeszcze zdążę tam zajrzeć nie raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe nowości, używam aktualnie tego kremu matującego z Baikal Herbals, matuje delikatnie, ale poza tym jest niezły, nie zapycha cery i nawilża :)
    Ten tonik i mydło (to faktycznie nowość) z Ziaji planuję sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że u mnie ten krem matujący się sprawdzi, nawet delikatne matowienie to dla mnie coś :) A mydło pięknie pachnie :)

      Usuń
  22. We wrzesniu nie szalałam zbytnio z zakupami. Kupiłam np paste liście manuka, z której jestem bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja otrzymałam próbkę tej pasty i mam zamiar ją wypróbować :)

      Usuń
  23. Nie jest to może duże szaleństwo ale co niektóre z kosmetyków mnie interesują więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wczoraj trzymałam w rękach ten krem ze świetlikiem i herbatą zastanawiałam się czy brać czy nie. Obawiałam się, że jak wszystkie kremy pod oczy będzie mnie uczulał . Możesz mi o nim coś powiedzieć, to jest wypróbowany kosmetyk, czy nowość również dla Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma formę żelową i jest delikatny dla skóry. Ja już mam drugie opakowanie i u mnie sprawdza się dość dobrze, stosuje na dzień i nawilża skórę. Z bardziej problemową skórą pod oczami myślę, że sobie nie poradzi. Ale jak dla mnie jest dobry.
      Polecam przeczytać moją recenzję wersji ze świetlikiem : http://catherine-beauty.blogspot.com/2012/10/flos-lek-zel-do-powiek-i-pod-oczy-ze.html

      Usuń
  25. Mam ten sam tonik z ziaji i jestem z niego zadowolona :)
    Jak sprawdził Ci się fix spray z KOBO? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam go może 2 razy bo nie było okazji, ale jak dla mnie to dobrze się sprawdził :)

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.