7 września 2014

Ulubieniec lata | Eveline color edition nr 922

Większą część wakacji miałam nie pomalowane paznokcie. Ot, taki skutek lenistwa. Jednak jak już na paznokciach pojawił się jakiś kolor, był to zdecydowanie Eveline 922.
Do lakierów Eveline mam słaby dostęp w mieście. Gdy zobaczyłam ten lakier u którejś z Was na blogu, zakochałam się! Postanowiłam, że muszę go mieć i tak się stało.






Kolor 922 to coś pomiędzy błękitnym, a fioletem. Idealny kolor na wiosenne i letnie dni. Lakier posiada szeroki pędzelek, przynajmniej dla mnie ułatwiający aplikacje. Konsystencja lakieru jest średnio gęsta, przy aplikacji nie smuży, ani nie ciągnie się. Cienkie warstwy szybko schną i nie doświadczyłam odbijania na paznokciach pościeli. Za zdjęciach widoczne są 2 warstwy i widać, że naturalna płytka nie prześwituje.
Trwałość tych lakierów u mnie to 2-3 dni.

Kolor należy do moich ulubionych :)

12 komentarzy:

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.