22 września 2014

Poniedziałek z Yankee Candle | Vanilla Lime

Dzisiaj kolejny post z serii poniedziałków z Yankee Candle. Niestety, ale nie będzie to pochlebna opinia o tym wosku. Pamiętać trzeba jednak, że każdy ma inny gust, szczególnie jeżeli chodzi właśnie o odczuwanie zapachów. Tym którego nie polubiłam jest Vanilla Lime.












Wyczuwalne aromaty: wanilia, limonka.

Kupiłam go z czystej ciekawości, jak może pachnieć kwaśna limonka i dość ciężka wanilia. Z początku podchodziłam do tego wosku sceptycznie. Jak się okazało po odpaleniu ukazała się tylko połowa mojej wizji o ciekawym połączeniu. Aromat jak dla mnie jest duszący, ciężki i niezbyt ładnie pachnący. Limonki w ogóle nie wyczuwam, a za to ciężką i drażniącą wanilię. Jak dla mnie jest on intensywny, aczkolwiek czasami można wyczuć lekką nutę słodyczy.
Wosk ogólnie nie przypadł mi do gustu, ale czytałam o nim też pozytywne opnie, więc co kto lubi :)
Plus za piękny zielony kolor wosku po rozpuszczeniu.

Cena: 7 zł / 22 g
Możecie go kupić tutaj.

Jeżeli go miałyście to jakie są wasze odczucia co do zapachu?

9 komentarzy:

  1. Wanilię bardzo lubię. Szkoda, że z limonką nie przypadła Ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś mi się nie widzi połączenie wanilii z cytrusem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dziwnie na to połączenie patrzyłam i niestety nie sprawdziło się.

      Usuń
  3. pamiętam orzeźwiający zapach tego wosku, choć miałam go już z rok temu

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i bardzo lubię, nie jest ani za słodki ani za bardzo cytrusowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam z nim do czynienia.. ale trochę mnie przestraszyłaś i raczej po niego nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.