25 sierpnia 2014

Poniedziałek z Yankee Candle | Pineapple Cilantro

Zapachy owocowe są pierwsze w kolejce jeżeli chodzi o wybór kosmetyków, czy właśnie wosków do kominka. Ulubionymi owocami do jedzenia są banany, pomarańcze, ananasy, mandarynki, truskawki. Takie same rodzaje przodują w kosmetykach pielęgnacyjnych. Dzisiaj przedstawię Wam bardzo soczysty wosk zapachowy : pineapple cilantro 




Wyczuwalne aromaty : ananas, kolendra

Zapach i smak ananasa bardzo lubię, chociaż muszę przyznać, że szczypią po nim usta ze względu na wysoką zawartość witaminy C.
Aromat wosku "Pineapple Cilantro" jest soczysty, owocowy i myślę, że w sam raz na letnie deszczowe dni. Bardzo dobrze wyczuwalny jest słodki zapach ananasa, który w tym duecie gra pierwsze skrzypce. Nie mogłam skojarzyć jak pachnie kolendra, dopiero buszowanie w internecie dało mi odpowiedź, że posiekana kolendra ma zapach podobny do pomarańczy. Ja w oddali czułam gdzieś zapach cytrusów, więc wiele się nie pomyliłam :)
Aromat ananasa i kolendry nie jest ciężki i nie powoduje zawrotów głowy chyba, że zamkniemy się w małym pomieszczeniu.
Po zgaszeniu świeczki w kominku, zapach unosi się przez dobrych kilka godzin w powietrzu.

Cena: 7 zł / 22g
Możecie kupić tutaj

Lubicie owocowe zapachy?

14 komentarzy:

  1. Cholerka u mnie nigdzie nie można dostać tych wosków, a mam na nie taką chrapkę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuje w ciemno w sklepach internetowych :)

      Usuń
  2. Lubię jak mi pachnie owocowo w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie znam tych wosków.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię owocowe zapachy. Wygrałam trzy woski ale już wiem, że kolekcja się powiększy...

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ten wosk, apetyczna pinacolada,

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli jest w miarę rześki to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.