28 października 2012

Dno października

Jako, że nie sadzę abym coś jeszcze w tym miesiącu zużyła wrzucam tu denko z października. We wrześniu zużyłam tylko jeden produkt więc nie było sensu robić denka z jednym opakowaniem.
A o to wszystkie produkty które dotknęły dna w tym miesiącu
A teraz konkretnie o każdym z nich:

TWARZ
 
Tonik antybakteryjny pure control sos - w miarę dobrze tonizował skórę twarzy, ale też nie przynosił cudnych efektów. Ot taki przeciętniak.
Miał niebieski kolor i przez to wacik też był niebieski jednak zapach miał typowo alkoholowy
Nie kupię ponownie ze względu na alkohol w składzie.  antybakteryjny pure conto                                                                                                                                                                                      









Flos-lek żel pod oczy ze świetlikiem lekarskim - dobrze odświerzał skórę pod oczami po całym dniu patrzenia w monitor komputera. 10 g starczyło mi na 2 miesiące. Nie powodował podrażnień tylko dość wolno się wchłaniał.                                     Pełna recenzja tutaj     Myślę, że kupię ponownie                                                                     
Oriflame Pomadka tender care - mam wysuszone usta więc szczególnie w okresie jesienno - zimowym muszę używać pomadek ochronnych. Ta sprawdziła się dobrze, chociaż mogłaby trochę dłużej zostawać na ustach.                                                                            Jest taki wybór pomadek więc nie kupię jej ponownie
Eveline płyn micelarny do cery tłustej i mieszanej - szukam swojego ideału wśród płynów micelarnych i wciąż nie znalazłam. Ten niezbyt dobrze radził sobie z eyelinerem którego dość często używam a także bardzo rozmazywał tusz do rzęs. Żeby zmyć cały makijaż tym płynem musiałam zużyć 3 płatki nim  nasączone.                                 Nie kupię ponownie        


WŁOSY



 
Nivea intense repair odżywka - jedna z moich najlepszych odżywek, włosy po niej są miękkie, lśniące i gładkie. Ułatwia rozczesywanie.  Pełna recenzja tutaj                                                      
Kupię ponownie                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
Joanna naturia odżywka z miętą i wrzosem - duża jakość za niską cenę tak można określić tą odżywkę. Efekt ma porównywalny do odżywki powyżej z Nivei a oztuje 10 zl mniej. 
Pełna recenzja tutaj                             
Kupię ponownie  
                                                                                                                                                                   
Isana odżywka nadająca połysku - bubel z Rossmanna, nie dorównuje swojej osławionej i wycofanej siostrze - z olejkiem z Babassu. Pełna recenzja tutaj                                                             Nie kupię ponownie

CIAŁO
                                                                                                                                                                      
Joanna z apteczki babuni masło do ciała z bawełną - delikatne masło do ciała o cudnym zapachu. Dobrze nawilża skórę, staje się ona gładka. Pełna recenzja tutaj                                                                 Kupię ponownie
Joanna z apteczki babuni peeling wygladzający z bzem - w zapachu tego peelingu sie poprostu zakochalam, nie jest on chemiczny. Co do ździerania to jest to taki średniak, nie jest on gruboziarnisty ale sobie radzi. Pełna recenzja tutaj 
Kupię ponownie                                                                                         
 Isana olejek pod prysznic - nawilżał w sumie ladnie, tylko ten jego okropny zapach tak mnie drażnil, że pod koniec już męczylam sie z nim żeby wykończyć butelkę. Pełna recenzja tutaj
Nie kupię ponownie
 Ziaja sopot balsam do ciała rozświetlający - balsam ten posiadał delikatne drobinki ktore odbijały sie w świetle, przyzwoicie nawilżał a do tego szybko sie wchłaniał. Jednak ja się cieszyłam, że go wykończyłam bo męczylam sie z nim już od 1,5 roku. Pełna recenzja tutaj
Nie kupie ponownie
 Lirene witaminowy żel pod prysznic - Przeciętniak, nie wysuszał, delikatnie pachniał a kuleczki które posiadał tak naprawdę nic nie robiły. Ot taka ozdoba. Pełna recenzja tutaj
Nie kupie ponownie













Oriflame nature secrets kem do rąk z miętą i maliną - z początku byłam z niego zadowolona zapach miał orzeźwiający, jednak długo sie wchłaniał co później stało sie męczące. Lubię kremy ktore szybko sie wchłaniają a nie ręce kleją sie przez kilka minut. Wykończyłam go jako krem do stóp a w tym sprawdził sie dobrze ale tylko na noc.
Nie kupię ponownie







PAZNOKCIE

Isana zmywacz do paznokci z acetonem- u mnie dobrze sobie radzi ze zmywaniem lakierow, nie niszczy płytki paznokcia ani jej w jakiś sposób nie odbarwia. Na otwarcie czeka już dugie opakowanie.                  Pełna recenzja tutaj                                                                                 Kupię ponownie













No i już koniec październikowego denka :) troche mi to czasu zajeło.

Pozdrawiam w ten zimowy niedzielny wieczór ;*

10 komentarzy:

  1. Duże denko, szkoda tylko, że tak mało kosmetyków, które polubiłaś..

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne denko, dosyć potężne :) Bardzo lubię te żele z Flos leku, mam już drugie opakowanie i pewnie kupię kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle wydenkowałaś, ja jestem w tym fatalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam też tą odżywkę z Isany i też nie przypadła mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam już z habrem bławatkiem a teraz mam z herbatą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z kremu mieta-malina jestem bardzo zadowolona, wrecz go uwielbiam;)
    a w koncu musze znalezc ten bez ;) kocham ten zapach!!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że Tobie też nie pod pasował żel pod prysznic Isany .. jakoś tak konsystencja zapach i działanie..jak dla mnie średnie ;) reszta super !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.