15 października 2012

Isanowy bubel.

Jako, że ta odżywka jest już ku końcowi mogę o niej parę słów powiedzieć.
Pierwszym zamiarem było kupno osławionej odżywki z olejkiem z babassu. Ale przez mój pośpiech i roztargnienie niestety wzięłam odżywkę nadającą połysk.

A o to co opisuje nam producent a nie jest tego zbyt dużo:
- do włosów suchych i zniszczonych
- z wysokowartościowymi proteinami pszenicy
- z pantenolem i witaminą B3
- produkt przebadany dermatologicznie
- przeznaczony do codziennej pielęgnacji włosów.

Opakowanie to najzwyklejsza plastikowa butelka ale... już widzę w niej minus. Ja swoje kosmetyki trzymam w oddzielnej szafce, i gdy idę pod prysznic zabieram kąpielowe kosmetyki w kosmetyczkę. Od początku użytkowania tej odżywki co jakiś czas miałam całą mokrą kosmetyczkę i nie wiedziałam od czego, aż się w końcu dopatrzyłam. Różowa zakrętka którą można odkręcić odstaje od reszty opakowania i niestety wlewa się do niej woda, która po tym jak wkładałam ją do kosmetyczki się wylewała.
Konsystencja jest bardzo lejąca, do takiego stopnia, że często z ręki bądź włosów po prostu lubiła sobie spływać a co za tym idzie trochę się zmarnowało.
Zapach dość przyjemny, nie drażni.

Niestety nie dane było mi sprawdzić działania sławnej odżywki Isana z olejkiem z babassu. A szkoda, bo jak się dowiedziałam że kupiłam nie tą co trzeba myślałam, że ta będzie podobna w działaniu.
Zawiodłam się. Żadnej różnicy w połysku włosów po jej używaniu nie zauważyłam, włosy po niej dało się rozczesać ale często z małymi problemami. A co więcej? Tak naprawdę nic więcej producent nie opisuje.
Nie było nawilżenia, wygładzenia a ni nic z tych zbawienny często opisywanych rzeczy. Na pewno nie kupię ponownie.

Czyli minusów w sumie jest 3:
- złe opakowanie
- lejąca się konsystencja
- brak jakiegokolwiek działania. 

Cena: ok. 5 zł// 300 ml.

Możecie mi polecić dobrą odżywkę do włosów? Bo ta się kończy i myślę jaką kupić.


19 komentarzy:

  1. mi się udało załapać na tę z olejkiem babassu i jestem zadowolona ;) szkoda, że ją wycofali ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest matowy, nie posiada drobinek, ale ma połysk jak każdy lakier ;)

      Usuń
  2. Ja też jestem na etapie szukania odpowiedniej odżywki dla siebie, oby szybko udało mi się takową znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Isana intensywna pielęgnacja oraz Isana jedwabisty połysk oraz odżywka Alterra z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedwabisty połysk właśnie opisałam w tym poście...

      Usuń
    2. Ale i tak ją polecam :)
      Alterra ma dobre kosmetyki według mnie.
      Ładne zapachy i działanie :)

      Usuń
  4. alterra z granatem jest dobra :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że przeżyłas takie rozczarowanie, dobrze tylko, że nie była jakaś wypaśnie droga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że tylko ta wycofana, z olejkiem Babassu, była hitem, reszta jest przeciętna..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie jestem w stanie nic polecić, ponieważ sama używam tylko odżywek dołączanych do farb L'oreal :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taką, ale żółtą wersję. Słaby produkt. Zastanawiam się teraz nad odżywką Seboradin...
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o odżywki dostępne w drogeriach, to mogę Ci z ręką na sercu powiedzieć, że w moim przypadku w większości sprawdza się powiedzenie, że "Im tańsze, tym lepsze." :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam drogeryjnych zbyt dobrze, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam produktu osobie ale czytałam że ona jest całkiem dobra no cóż na każdego inaczej działa :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. używam obecnie i w sumie nie narzekam, ale wolę chyba odżywki z alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda prawie jak ta z babassu :P szkoda, że dzialanie nie takie samo :(

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam tą samą ale białą hmm tez chyba na zniszczone włosy. jedyny i najwiekszy plus chyba to cena i ładny zapach. Isana ma tez dobre żele a że duzo ich schodzi to lepiej kupić taniej a więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam tą z olejem babassu i jestem z niej zadowolona tylko szkoda,że ją wycofali...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.