1 lutego 2014

Przechowywanie kosmetyków: kolorówka

Witajcie ;*
Tak jak Wam obiecałam czyli organizacja kosmetyków. Na tapecie dzisiaj jest kolorówka :)
Zapraszam!

I tak o to wygląda moja makijażowa (i nie tylko) stacja dowodzenia. Mieści się ona na zwykłym biurku bo niestety toaletki nie posiadam. I bardzo nad tym ubolewam - ale kiedyś na pewno będę ją mieć :)

I zacznijmy od prawej strony. Stoi tam mini komódka i pudełko. Swoją drogą wie ktoś gdzie można kupić takie komódki tylko np. w wersji kwiatowej? (oprócz ikei).
W żółtym pudełku znajdują się wszystkie moje cienie do powiek a także sztuczne rzęsy, klej duo i błyszczki z H&M które rzadko używam.


Następnie w komódce mam 3 szufladki. W pierwszej szufladce znajdują się podkłady, pudry, róż
Czy ktoś z Was ma ten podkład matujący z Paese znajdujący się na zdjęciu? Po odkręceniu wieczka czuć jakby po prostu sfermentował. Czyżby przeterminowany produkt w Paese box? A daty ważności nie ma.


W drugiej szufladce przechowuje błyszczyki, korektory i znalazł się bronzer z wibo.


Następnie w ostatniej szufladce przechowuje tusze do rzęs, kredki, eyelinery oraz z tyłu leży henna. No i taśma bezbarwna która często przydaje się do makijaży :)


 Na komodzie stoi woreczek z kawą w ziarnach. Kawa dobrze wyciąga zapachy. Więc jeżeli np. w samochodzie jest brzydki zapach to należy w różne zakamarki rozsypać kawę w ziarnach. A po 2 tygodniach stare ziarna wyrzucić i zastąpić nowymi. Zapach zostanie zniwelowany :)


Obok mini komody stoi subwoofer a na nim skrzyneczka z pepco. Służy ona do przechowania pomadek których na razie nie mam zbyt dużo, ale będzie się to zmieniać :) Nie pytajcie co robi ten samochodzik bo nawet nie wiem skąd go mam :D


Następnie coś co w piątek Wam pokazywałam w photo mix :) A mianowicie dwie rzeczy do przechowywania pędzli :) Ten z pomarańczowymi ptaszkami kupiłam za 5 zł w pepco a jest to dokładnie osłonka na doniczki. Obok stoi krem do rąk który zużywam bo na zimę się nie nadaje :)


 Pędzle dopiero czekały na mycie więc wybaczcie, że pokazuje je brudne :)


Drugą rzeczą do przechowywania mniejszych pędzli jest stojak ze słoiczkami. Kupiony także w pepco za 10 zł na wyprzedaży. A do nich wsypałam kawę w ziarnach która daje dobry efekt :)


Z lewej strony biurka stoi lampka, jakieś pisaki, lusterko i moja ulubiona latarenka.


A ten pomarańczowy ludek co stoi pod lampką to Czesio (nazwany tak przeze mnie). Ma on bateryjkę słoneczną która pod wpływem światła sprawia, że Czesio kiwa się w lewo i prawo :)


Przy okazji pokaże Wam moją tablicę magnetyczną która jest z lewej strony biurka. Wiszą na niej zdjęcia, pamiątki, pocztówki i moje makijaże na kartkach.


Następnie w szufladzie w biurku znajdują się rzeczy niezbędne do wykonania makijaży ale i manicure. Takie jak: waciki, patyczki, chusteczki zwykłe i nawilżane, ręczniki papierowe do twarzy, mgiełka, wykałaczki. Z tyłu znajduje się futerał na pędzle. Jako, że w biurku trzymam lakiery do paznokci (niedługo też Wam to pokaże) to i musi być zmywacz do paznokci.


I to by było na tyle jeżeli chodzi o kosmetyki do makijażu :)

Piszcie jak się podobało i z chęcią zobaczę Waszą organizacje kosmetyków bo takie posty lub filmiki lubię oglądać.
Ja tymczasem lecę się pakować i jadę wieczorem do Warszawy :) Wracam do Was w poniedziałek :)

29 komentarzy:

  1. bardzo fajne masz wszystko zagospodarowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się chociaż komódkę wolałabym zastąpić czymś ładniejszym :)

      Usuń
  2. Pojemniczki na pędzelki super :) A te brązowe pędzle jakiej firmy są? Zaciekawiły mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie mają jako takiej firmy :) Kupione na allegro za 70 zł :)

      Usuń
  3. fajna kolekcja kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie zorganizowałaś swoją stację dowodzenia:) ja może też się skuszę na taki post...tylko nie wiem czy byłoby zainteresowanie na tym moim blogasku:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z chęcią poczytam :) A takimi postami jest zazwyczaj największe zainteresowanie ;)

      Usuń
    2. To w takim razie za jakiś czas powinien się taki post pojawić:)

      Usuń
  5. świetny sposób na przechowywanie kosmetyków! :) widzę, że również lubisz mgiełki z Avonu, są świetne!

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również mam takie szufladki, w których trzymam kolorówkę i kartoniki. Ułatwiają organizację. Uwielbiam tą latarenkę

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też biurko spełnia funkcję toaletki ale już niebawem mam zamiar kupić coś innego :) A podwójne pojemniki na pędzle bardzo mi się podobają !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pepco można czasem perełki dekoracyjne trafić :)

      Usuń
  8. Jaki piękny porządeczek :) U mnie jest zawsze burdello, układam i po jednej akcji już po sprawie jest :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja staram się odkładać wszystko na swoje miejsce :) ale nie zawsze wychodzi.

      Usuń
  9. Fajnie zagospodarowana przestrzen, ja nie moge uporac sie z iloscia kolorowki :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz tego dużo! :) Super wszystko ułożone, porządek musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowania na pędzle najbardziej mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wszystkie swoje kosmetyki mam w jednej szafce w komodzie ale marzy mi się toaletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja swoje kosmetyki trzymam w szufladkach chociaż przydałyby mi się kolejne 3 :P

    OdpowiedzUsuń
  14. rowniez mam te szufladki z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I świetnie pasuje ta osłona na doniczki jako miejsce na przechowywanie pędzli:)

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba tez powinnam zakupic w kocnu te biedornkowe szafeczki na kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co jak co ale wszystko poukładane - ja to niestety mam totalny nieład :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to wszystko jest ładnie posegregowane! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam komódkę drewnianą (stare zdjecie - http://1.bp.blogspot.com/-fQ2tJAcUbBM/Tg4DzKQodCI/AAAAAAAABuY/9LcC2RZMRh0/s1600/Beznazwy-2.png)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.