4 lutego 2014

Liebster Award

Witajcie ;*
Wczoraj dostałam nominacje do Liebster award od Uroczy Bałagan Wg. mnie to dobry sposób na poznanie osoby która prowadzi bloga :)

O co tu chodzi?
- Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. 
- Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. 
- Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 
- Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Oto pytania od Panna E. :
1. Jak długo wahałaś się czy założyć bloga?

Długo się nie wahałam, a zaczęło się od czytania blogów innych. Pomyślałam czemu by nie założyć własnego? I tak o to jest.
2. Życiowe marzenie - w dziedzinie samorozwoju.
W dziedzinie samorozwoju to na pewno nauczyć się świetnie gotować :)Niby nic ale ważne!
3. Ile czasu i kosmetyków Ci potrzeba do zrobienia makijażu rano przed wyjściem do pracy/szkoły?
Do szkoły teraz makijaż robię w ok. 5 minut. Do tego dochodzi zrobienie włosów. Kosmetyki jakie używam to brązowa kredka, tusz, korektor, podkład, puder.
4. Kawa czy herbata?

Zdecydowanie herbata - kawy w ogóle nie piję :)
5. Idealne miejsce na randkę?

Restauracja :)
6. Ukochany "dziewczyński" film?

Na pewno będzie to szkoła uczuć. Chociaż mój chłopak też ze mną kiedyś oglądał :)
7. Buty wysokie czy płaskie?

Zależy od okazji, na co dzień płaskie.
8. Manicure klasyczny czy eksperymenty (jakie?)?

Eksperymenty szczególnie z kolorami i wzorkami. Ostatnio maluje róże na paznokciach:)
9. Coś pysznego? 

Ciasto mamy.
10. Twoja toaletka marzeń...?

Biała i z dużą ilością szufladek :)
11. Dlaczego prowadzisz bloga?

Bo kocham robić zdjęcia i mówić o kosmetykach - to jest moja pasja.

Nie będę nominować następnego bloga ponieważ kiedyś już taka zabawa była u mnie. Jeżeli ktoś chcę to proszę poczęstować się powyższymi pytaniami :)

13 komentarzy:

  1. Fajne pytania i świetne odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, moja toaletka też by tak wyglądała :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię czytać takie wpisy :) Ale u siebie po 2. nominacji przestałam się w to bawić :P

    A taka toaletka i mi się marzy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię eksperymenty w postaci piaskowych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tylko piasek z my secret do siebie przekonał :)

      Usuń
  5. Ja tez nie pijam kawy, podobno jesteśmy więc dziwne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za wzięcie udziału :) Super czyta się odpowiedzi na własne pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post :)

    przy okazji zapraszam na moje rozdanie, do wygrania m.in kosmetyki Balea :)

    http://fashion-and-cosmetics.blogspot.com/2014/01/rozdanie-kosmetyczne-u-fashion-and.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam herbatę, a jak kawa to tylko z ekspresu:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne są takie posty, bo bliżej poznajemy inne blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Oglądałam kilka razy i mogę jeszcze więcej :)

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.