6 lutego 2014

Post denkowy w styczniu 2014

Witajcie ;)
Zgodnie z tradycją na koniec miesiąca lub na początek nowego post z denkiem. W dzisiejszej odsłonie denko ze stycznia :)
No to lecimy!
1. Płyn micelarny Bebeauty x2 - płyn ogólnie lubię jednak teraz znalazłam swój ideał, który świetnie zmywa wszelkie makijaże a do tego jest delikatny. Wiecie o czym mówię :)
2. Tonik Soraya - nie muszę już tego Pana Wam przedstawiać - mój ulubieniec!
3. Puder Synergen x3 - bardzo go lubiłam jednak teraz szukam czegoś lepszego. Trzy opakowania dlatego, że jak sprzątałam w kosmetykach to znalazłam 2 nie wyrzucone.

4. Mydło w płynie Isana - bardzo lubię tą wersję zapachową szczególnie na lato.
5. Joanna Naturia peling myjący z wiśnią - pachniał jak galaretka wiśniowa i w przyszłości chętnie wypróbuje inne wersje zapachowe. Póki co peelingów używać nie mogę, a nad czym ubolewam :(
6. Żel pod prysznic Avon - przeciętniak, zapach mnie nie zadowolił. Właściwości myjące są dobre.
7. Żel pod prysznic Avon senses - mój zimowy ulubieniec, ciepły i potulny zapach :)
8. Masło do ciała Green Pharmacy - bardzo dobre masło szczególnie na zimę. Zapach też przypadł mi do gustu :) Zapewne kupię wersje z miodem :)
9. Zmywacz Isana - mój faworyt.
10. Lakiery które się skończyły albo zgęstniały :)
11. Odżywka Eveline 8w1 - moim paznokciom pomogła ale wtedy gdy nakładałam ją pod lakier kolorowy. Muszę kupić kolejne opakowanie :)

I to by było wszystko :) Jutro post zakupowy ze stycznia. A u Was jak idzie zużywanie?

18 komentarzy:

  1. Bardzo lubię peeling z wiśnią;-) spore denko, gratuluję;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubiłam go najbardziej za zapach ale ścieranie też miał dobre :)

      Usuń
  2. Sporo udało Ci się zużyć:) też lubię zmywacz z Isany...moim zdaniem jeden z lepszych:) i chyba widzę mojego ulubionego nudziaka z Wibo:)
    Chciałam wypróbować te masła z Green Pharmacy, ale na razie mazideł do ciała u mnie dostatek...muszę się wziąć za smarowanie, bo nie zdążę ich wykończyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio nakupowałam mazideł do ciała ale muszę się smarować :)

      Usuń
  3. moj tonik z Soraya tez juz na wykonczeniu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę mój ulubiony zmywacz i płyn micelarny ;);)

    OdpowiedzUsuń
  5. BArdzo lubię peelingi z Joanny. Co do micela z Biedronki on nie przypadł mi do gustu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wypróbowałam teraz płyn z garniera i śmiem twierdzić, że jest on lepszy od tego z biedronki :)

      Usuń
  6. Też lubię puder z Synergen :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spore denko. Widzę, że nie tylko ja lubię zmywacz z Isany;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę to ma duże grono wielbicieli :)

      Usuń
  8. Spore denko ;)
    A masełko GP jest świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo pokaźne denko! Kiedy przyjdzie ten czas, że zużyję lakier do końca?!

    OdpowiedzUsuń
  10. wooow ile lakierow do panzokci.. musze w sowich przeglad zrobic xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Denko świetne szczególnie sporo micelków - U mnie rzadko wykańczają się lakiery a jeszcze teraz jak regeneruję pazurki to nie maluję już ich w ogóle :/

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 micele? Wow

    Tez niedawno wykończyłam ten zel Naturals - ogólnie bardzo je lubię, ale ten wyraźnie odbiega od pozostałych :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.