30 września 2012

Jak przechowuje kosmetyki? - część II pielęgnacja

Dzisiaj dalszy ciąg posta "Jak przechowuje kosmetyki". Bardzo lubię oglądać filmiki na ten temat na YT :)

Zacznę od tego z czego korzystam najczęściej czyli koszyczek z kosmetykami na szafce nocnej:
Obecnie znajduje się tutaj:
- krem do rąk nawilżający Bebeauty
- krem do rąk malinowy Oriflame
- masło do ciała Joanna z apteczki babuni
- balsam do ciała opalizujący Ziaja Sopot
- mgiełka do ciała H&M

A to jest szafka która wisi u mnie w łazience:
A o to co w niej się znajduje - półka pierwsza od dołu:
Wszystkie rzeczy potrzebne do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów czyli
- peelingi do twarzy
- żele i toniki
- kremy
- żele pod prysznic
- produkty z NovaClear
- maska do włosów

Na drugiej półce znajdują się rzadziej używane produkty:
- maseczki do twarzy
- maska do włosów
- sól do kąpieli
- peeling do ciała
- próbki produktów

A na półce powyżej znajdują się produkty do opalania, nowe które czekają na swoją kolej lub te całkiem nie używane.


Później zamieszczę posta z pytaniem o makijaż :)

12 komentarzy:

  1. Zapraszam Cię na http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/09/czego-szukacie-na-blogach-pytajcie-i.html gdzie proszę o odpowiedź na kilka pytań ;) Każdą odp. nagrodzę ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale porzadek,ja sama nie wiem gdzie co jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Porządek masz w tych kosmetykach :)) ja tak nie potrafię :P

    OdpowiedzUsuń
  4. No cholera, ile Ty tego masz?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko Bosko, ulżyło mi :D
      Myślałam, że jeszcze ze 2 razy tyle pokażesz :D

      Usuń
  5. Ja kosmetyki włosowe trzymam w pudełko zakupionym w Auchan.
    Takie duże i plastikowe.

    A reszta stoi na szafce poukładana według zastosowania:
    tj. rzeczy do ciała, do twarzy, do rąk, do stóp itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, żeby mieć swój sprawdzony patent na przechowywanie. W moim przypadku genialnie sprawdzają się koszyki w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo rzeczy, organizacja na tip top :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wielkie zamykane kosze wiklinowe w łazience. Tak mi wygodnie. W przedpokoju kuferek z kolorowymi i w pokoju szafeczka na skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezła kolekcja kosmetyków ;p Super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.