6 września 2012

Zakupy + paczka

Wczoraj będąc w Rossmannie tylko po płatki kosmetyczne :) w moje ręce trafiło troszkę więcej rzeczy więc były to spontaniczne zakupy:

- Płatki kosmetyczne Lilibe, sa to najlepsze płatki kosmetyczne jakie tylko miałam okazje używać.
- Isana olejek pod prysznic, chciałam wypróbować jakiś zwykły olejek i padło właśnie na ten (ale zapach)
- Soraya osławiony już peeling morelowy oczyszczający.
- Isana żel pod prysznic kokosowy
- Garnier Czysta Skóra żel do mycia twarzy Fruit Energy (pachnie obłędnie!)

I przy okazji zakupów w Biedronce kupiłam te o to rzeczy:
- Bell cienie do powiek Fashion & Pearly , urzekł mnie tutaj ten granat :)
- Maseczki AA skóra pod kontrolą przeciw błyszczeniu się skóry.
Miałyście coś z tych rzeczy?

Wczoraj przyszła oczekiwana przeze mnie paczka:
W której znajdowały się te o to rzeczy:


- Lakier do paznokci nr 127
- Błyszczyk do ust Milky nr 619
- Róż do policzków retro style nr 220 "Paryska Bohema"
- Miętowo-srebrny cień do powiek Światło Toskanii nr 907
- Kredka do oczu nr 15 (grafit)
- Kredka do oczu nr 34 ( róż)

Jestem zadowolona z tej paczki bo prawie wszystko mi pasuje (może oprócz tej kredki różowej)

Zostałam wybrana do testów produktu NovaClear :) Teraz oczekuje na paczkę.

12 komentarzy:

  1. Opakowanie różu jest śliczne *.* króliczki ;DD
    Moim faworytem jest isana właśnie za zapach ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam olejek do mycia Isana. Używam go obecnie i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm do najładniejszych nie należy, to fakt:D ale w sumie nie jest aż taki straszny heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodzi za mną ten żel z Garniera i peeling morelowy z Soraya. Do ISANY niestety nie mam dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam te płatki z Rossmanna, są rewelacyjne ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak wejdę tylko na chwilę po jedną rzecz-wracam po 20 minutach z 5 :P skąd ja to znam :) Gratuluje testowania

    OdpowiedzUsuń
  7. takze zostalam wybrana do testow! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się załapałam do testów ;)
    A wodę i olejek już testuję, na razie jestem mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. olejek z isany i peeling z sorayi miałam i byłam z nich zadowolona. myslę, że tez bedziesz :) niestety te maseczki z AA u mnie sie wgl nie sprawdzily, nei robily kompletnie nic :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam cień z Bell i słaby jak nie wiem :/

    Ale błyszczyk z Paese wygląda cudnie... chętnie zobaczyłabym swatcha. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety zapach olejku Isany jest okropny ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.