7 sierpnia 2013

Wczasy w Zakopanem - wracam!

Witajcie ;*
Wracam do Was po dość długiej przerwie. Niestety złożyło się na to kilka czynników. Miałam przed wyjazdem opisać Wam moja kosmetyczkę w podróży. Niestety ale tragiczne wydarzenia sprawiły, że nie miałam ochoty ani czasu na napisanie choćby krótkiego posta. Następnie było pakowanie, pełno zamieszania i piszę dopiero dzisiaj. Od piątku do wczoraj byłam w Zakopanem. Pogoda bardzo nam dopisała - upały dawały się we znaki. Mam dla Was kilka zdjęć z wyjazdu. A od jutra zaczynam pisać posty kosmetyczne, po odpoczynku baterie naładowały się na maxa!
Dużo zwiedziliśmy, nogi o dziwno aż tak bardzo nie bolały. Zamierzam wrócić w góry jak będzie to tylko możliwe.

W czasie podróży

Widok z Gubałówki

Krzywy domek - w środku po przejściu parteru i piętra zaczyna kręcić się w głowie :)

Widok z góry na Zakopane nocą. Do takiego widoku mieliśmy kilkanaście metrów.

Droga w Dolinie Kościeliskiej i bacówka (oscypki z niej mi nie smakowały)

Jaskinia Mroźna - panuje w niej 6 stopni, i daje niezłe ochłodzenie przy 35 stopniowym upale na zewnątrz.

Widok z Kościoła na Krzeptówkach - Giewont

Morskie Oko

1. Byłam w Zakopanem 3 razy i będę wracać :)

2. kocham góry i zakopane, ja też zawsze będę tam wracać :)

3. Zaskoczyłaś mnie z tymi oscypkami z Bacówki przy drodze do Kościeliska. To jedyne prawdziwe oscypki, najlepsze jakie jedliśmy i tylko tam teraz kupujemy.
    A wszystko, co sprzedają przy ulicy lub na Krupówkach to nie są prawdziwe owcze oscypki, tylko mieszanki.

1. Dla mnie były one strasznie tłuste i bez smaku. Poza tym rozmawiałam z góralem u którego mieszkaliśmy i on sam powiedział, że teraz nawet w Bacówkach nie robią prawdziwych owczych oscypków. Z jednej owcy można wydoić niecałe pół szklanki mleka, a teraz baca ma coraz mniej owiec. Możliwe, że zawartość owczego mleka jest większa niż u innych ale też mogą być mieszane z krowim. Teraz są te czasy gdzie liczy się bardziej zysk a nie jakość :) a turyści są dobrym dochodem.

2. Być może tak... Ale i tak nam smakowały. Były tłuste, to fakt, ale i na pewno świeżutkie :)

3. Świeże to one na pewno są :)

4. Pięknie! Już dawno nie byłam w górach :)

5. Jaskinia Mroźna jest świetna. Bardzo mi się w niej podobało.

1. Też podzielam Twoje zdanie, może poza tym jak mieliśmy wypchany plecak i ledwo w tych niskich przejściach się przechodziło :)

6. Byłam w większości opisanych przez Ciebie miejsc :) Byłam w Zakopanem i z pewnością jeszcze kiedyś tam wrócę.

Buziaki :)

7. Dołączam do grona uwielbiających Zakopane i Tatry :)

1. Widzę, że Nas jest coraz więcej :) Zdecydowanie bardziej wolę góry niż morze :)

2. Ja też! Jestem prawie co roku :)

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.