8 sierpnia 2013

Denko lipca.

Hej:*
Miałam opublikować post ze zdenkowanymi kosmetykami jeszcze w lipcu, ale nie było czasu. Mam nadzieję, że wybaczycie :) Dzisiaj ukazuje się 200 post na blogu!
Jak zwykle prawie sama pielęgnacja.
Uzbierała się prawie cała torba kosmetyków i to te które mają większe opakowania.
Pielęgnacja twarzy i jej upiększanie.
 1. Soraya tonik care&control - mój stały ulubieniec. TAK
2. Soraya care&control żel oczyszczający - mnie nie zachwycił, ale mam zamiar wypróbować jego wersje do cery trądzikowej. NIE
3. Oriflame pure natural żel oczyszczający - bardzo intensywnie pachniał ziołami, mi odpowiadał lecz szukam czegoś lepszego.MOŻE
4. Ziaja ulga płyn micelarny - dobrze oczyszczał skórę z makijażu. TAK
5. Floslek płyn do demakijażu dwufazowy - bardzo dobry, mam już jego drugą butelkę. Jeżeli gdzieś go dostanę to TAK kupię ponownie.
6. Synergen puder antybakteryjny do twarzy - dobry produkt w niskiej cenie. TAK

Pielęgnacja włosów
7. Joanna argan oil odżywka do włosów - u mnie skutki jej użycie spowodowały, że włosy były suche i matowe. NIE
8. Joanna argan oil maska do włosów - tu było trochę lepiej niż powyżej, ale rewelacji nie ma. NIE

Pielęgnacja ciała
9. Eveline balsam do skóry suchej i bardzo suchej - przeciętniak. NIE
10. Biały Jeleń żel pod prysznic - mój faworyt w delikatnych zapachach ! Jak najbardziej TAK
11. BingoSpa balsam brzoskwiniowy do dłoni - baardzo wydajny, silny zapach i dobre nawilżenie rąk. NIE kupię ponownie ze względu na dość duży wybór kremów.

Jak u Was końcówki kosmetyków? Mało czy dużo?

15 komentarzy:

  1. użylam raz maske Joanny, powiem że nawet mi spasowała :) a płyn do demakijażu Flos-lek jest swietny :)


    gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam już drugiej butelki płynu z flosleka, tylko nie mogę jej wypatrzeć w sklepach :(

      Usuń
  2. duże denko, nie miałam nic z tych rzeczy :)
    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę tego jest, widzę tutaj kilka znajomych produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję denka, u mnie kiepsko :/

    OdpowiedzUsuń
  5. jest troszkę tego :)
    mam płyn z flos-leku,a reszty nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w lipcu też całkiem nieźle z denkiem, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym miesiącu ciężko u mnie z denkiem, ale Twoje jest całkiem ładne. Niestety nic z tych rzeczy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dużo zużyłaś w poprzednim miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Ziaja Ulga płyn micelarny... najlepsze jak dla mnie płyny micelarne są z Ziaji!

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować płyn micelarny z Ziaji. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie Ziaja Ulga się nie sprawdziła.:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez mam kosmetyki z serii care&control firmy Soraya - tonik i zel. Tonik jest rewelacyjny to tez mój ulubieniec a co do żelu oczyszczającego to mi tez podpasywal ! jeśli masz problematyczna skore to faktycznie proponuje wersje do cery trądzikowej mi bardzo pomogła pozbyć się wielu niespodzianek ! Zel bardzo wydajny, ma przyjemny zapach no i niesamowicie oczyszcza. Cala seria bardzo fajna mój faworyt do pielęgnacji młodej cery !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.