21 sierpnia 2013

50 faktów o mnie - mnie też to dopadło.

Krążący od jakiegoś w blogsferze tag dopadł też i mnie. Może już Wam się ten tag znudził ale chce abyście mnie bliżej poznały. No to zaczynamy:
1. We wrześniu skończę 21 lat i nie wiem czy się cieszyć czy nie :)
2. Uczę się w Medycznym Studium Zawodowym na kierunku technik usług kosmetycznych i myślę nad tym czy nie pójść na drugi kierunek - opiekunka dziecięca. A to dlatego, że w moim mieście kosmetyczek jest bardzo dużo.
3. Uwielbiam zakupy szczególnie kosmetyczne, ale kupowanie ubrań czy książek też sprawia mi dużą przyjemność.
4. Jestem oszczędna ale bez przesady! Nie wydałabym np. 80 zł na balsam do ciała, za te pieniądze kupię kilka tańszych (a czasem tak samo dobrych).
5. Uwielbiam czytać książki - jak jakaś mnie wciągnie to nie potrafię się od niej oderwać. Do takiego stopnia, że mogę nie jeść przez prawie cały dzień - aż skończę książkę. Mając 10 lat czytałam horrory dla dorosłych co na dobre mi nie wyszło.
6. Co do książek to uwielbiam chodzić do biblioteki, a co za tym idzie zapach starych ksiażek jest moim ulubionym (są perfumy o zapachu książek).
7. Przez całą podstawówkę moje włosy były spinane w koński ogon z grzywką na bok. Dopiero w 1 gimnazjum zdecydowałam się na rozpuszczone włosy, a już w 2 zrobiłam sobie prostą grzywkę zasłaniającą całe czoło. Od 2 dni mam grzywkę na bok ale i rozpuszczone włosy :)
8. W listopadzie minie 6 lat jak jestem razem z moim Ukochanym i będzie jeszcze więcej!
9. Lubię zapach benzyny
10. Przez całą podstawówkę miałam same 4 i 5, raz nawet świadectwo z czerwonym paskiem. Nauka pogorszyła się i to bardzo w gimnazjum.
11. Mam ukończone technikum agrobiznesu i potwierdzenie zawodu (nie wiąże z tym zawodem nadziei ale może kiedyś się przydać)
12. Jeżeli wczasy to tylko w górach, wolę aktywny wypoczynek niż przysłowiowy "leżing, plażing, smażing" nad morzem.
13. Marzę o domku w górach i koniecznie drewnianym!
14. Odkąd nauczyłam się mówić chciałam mieć psa, mieszkanie w blogu na 4 piętrze niestety nie pozwalało mi na jego posiadanie. 27 czerwca tego roku stałam się szczęśliwą posiadaczką suczki Yorkshire terrier o imieniu Nika.
15. Nie umiem pływać i podejrzewam, że nigdy się nie nauczę.
16. Mając około 7 lat uczyłam się jeździć konno, niezbyt długo to trwało a szkoda.
17. Moim ulubionym lakierem na paznokciach jest błękitny lub granatowy.
18. Lubię organizować wiele rzeczy - kalendarze, zeszyty, kolorowe długopisy to moje przybory.
19. Odkąd zaczęłam chodzić do szkoły lubię wybierać zeszyty z ładnymi okładkami. Nie będę pisać w zeszycie który ma brzydką okładkę (to się leczy?)
20. Moją ulubioną porą roku jest zima i lato. Zima bo uwielbiam wieczorami zapalić świeczki, położyć się pod kocem i czytać książkę z kubkiem kakao w ręku. A lato za to, że po prostu jest ciepło.
21. Jestem totalnie uzależniona od bloga - ale w domu. Nie wytrzymam jak nie sprawdzę swojego bloga, Waszych i poczty. Ten stan nie utrzymuje się w czasie wyjazdów.
22. Będąc w domu mogę pół dnia nie jeść bo nie jestem głodna. Wystarczy, że wyjadę do innego miejsca (wycieczka itp.) od razu włącza mi się tryb głodomora i ciągle jestem nie najedzona.
23. Lubię zapachy orzeźwiające i owocowe. Np. pomarańczowy, cytrynowy.
24. Przez 13 lat mieszkałam w bardzo urokliwym mieście jakim jest Żagań - ciągle chcę tam wrócić ale ilość km jest zbyt duża (600 km).
25. Jak byłam mała nie mogłam przejść koło żadnego psa obojętnie. Każdy musiał być przeze mnie pogłaskany. Ludzie byli w szoku kiedy mając 4 latka przytulałam i głaskałam owczarka niemieckiego, a podobno pies nienawidził dzieci.
26. Nie lubię chodzić po lesie i zbierać grzybów, a do tego nie lubię ich jeść.
27. Nie umiem gotować ale wierzę, że z czasem to opanuję
28. Bardzo lubię fotografować różne rzeczy np. przyrodę ale za to mniej ludzi.
29. Nie lubię złotej biżuterii.
30. Jestem bałaganiarą ale jak się złapię za sprzątanie to wszystko błyszczy.
31. Moje włosy są niesforne i wymagają prostowania. Byle wilgoć i już zaczynają się skręcać.
32. Lubię pakować prezenty i sama coś dekorować, wycinać, ptzyklejać.
33. Lubię atmosferę Świąt Bożego Narodzenia
34. Długi okres czasu malowałam oczy cieniami brązowymi, kremowymi. Teraz ograniczam się jedynie do kreski eyelinerem.
35. Posiadam cerę tłustą trądzikową.
36. Ciągle zapominam o stosowaniu maseczek na twarz.
37. Kupując ciuchy wybieram zazwyczaj te kolory bardziej żywsze.
38. Nie lubię chodzić w sukienkach lub spódnicach na co dzień. W grę wchodzą tylko spodnie. Wyjątkiem są tylko wesela.
39. Mam małą rodzinę, jak przyjdzie mi prosić na wesele wyjdzie z 60 osób.
40. Uwielbiam czeskie knedliczki  czyli nasze parowańce z sosem mięsnym.
41. Jestem spokojną osobą, ale jak ktoś zajdzie mi za skórę to nie odpuszczam.
42. W pewnych sytuacjach szybko się wzruszam.
43. Dzięki prowadzeniu bloga poznałam wiele wspaniałych osób.
44. W wystroju wnętrz lubię białe dodatki.
45. Moimi ulubionymi kwiatami są tulipany.
46. Lubię zapach nowych rzeczy.
47. Lubię obdarowywać bliskich prezentami
48. Nie lubię zwykłego piwa, moim ulubionym piwem od wczasów jest jabłkowe Somersby.
49. Lubię jeździć samochodem na miejscu pasażera, chociaż mam prawo jazdy.
50. Nie lubię filmów fantastycznych typu sci-fi.

I to by było na tyle :)

10 komentarzy:

  1. 9, 13, 16, 17, 29 - zdecydowanie wolę srebro, a nawet sztuczną biżu, 31 - mam to samo, niech tylko stanę nad garnkiem z gotującą się wodą i już zaczynają się kręcić :( 35 - chyba najgorsza z możliwych cer, 47 - też lubię zapach nowości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w biżuterii złote zaakceptuje 2 rzeczy - pierścionek zaręczynowy i obrączkę. Ale nie łańcuszki, bransoletki itp.

      Usuń
    2. Ja pierścionek i obrączki chcę ze złota, ale białego :) Gdyby były ze zwykłego, to bym nie nosiła, mam urojone uczulenie na złoto, po prostu go nie lubię :D

      Usuń
  2. 9,19 oj tak, zgadzamy się w tych kwestiach :D
    również lubię Somersby, filmów fantastycznych również nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam chodzić po lesie, ale nie zbieram grzybów, bo się nie znam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też sie nie znam na grzybach :) a do lasu moge pojechać żeby zdjęcha przyrodzie zrobić.

      Usuń
  4. Też nie umie pływać i nie lubię złotej biżuterii ;) Ja mam jeszcze o połowę mniejszą rodzinę od Twojej ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. 3,5,12,13,18,19,20,25,29,33,36,44... kurczę jakbym czytała o sobie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W podstawówce też ciągle chodziłam w kucyku, a teraz tylko rozpuszczone :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.