12 czerwca 2013

Zbiór lakierów po pół roku.

Nie wiem czy pamiętacie ale w połowie stycznia pokazywałam Wam moje lakiery KLIK
Dzisiaj przedstawiam Wam moją obecną kolekcję - ciekawe jesteście ile lakierów przybyło?
W styczniu miałam 43 sztuki lakierów (+3 odżywki)
Aktualnie posiadam: 63 lakiery (+6 ) czyli przybyło dokładnie 20 lakierów przez ostatnie 6 miesięcy. Co daje nam średnio 3 nowe lakiery na miesiąc.

Teraz zostaje tylko jedno pytanie. Którym lakierem pomalować paznokcie ? :)

A jakie są u Was zbiory lakierowe?

22 komentarze:

  1. Moje zbiory lakierowe są skromne na dzień dzisiejszy... dużo musiałam wyrzucić, bo zaschły...

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, że ktoś lubi niebieski;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dużo niebieskich :) Wspaniała kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja lakierowa kolekcja jest olbrzymia.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj mało coś czerwieni :D ja kiedyś miałam ponad 70 lakierów, ale zredukowałam w tym momencie kolekcję do minimum i jestem z siebie dumna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pasuje mi czerwień na paznokciach dlatego tylko 2:)

      Usuń
  6. oj ja mam kolo setki, o ile już jej nie przekroczyłam ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie jestem pewna czy chcę się przekonać ile ich jest i ilu nie używam... ostatnio i tak z 5 buteleczek oddałam ... :D

      Usuń
    2. nieeee, nie, nie, on jest przepiękny *_* takiego jeszcze nie miałam <3 ;D

      Usuń
  7. Ja mam o wiele mniej lakierów a jeszcze mniejszą ilością maluję paznokcie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobną ilość lakierów co ty. Powoli staram się ograniczać, ale z mizernym skutkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O.K. a ja myślałam że ja mam dużo lakierów:) Jakże się myliłam :)Świetny kuferek na lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też mam gdzieś tyle, ale aż boję się liczyć ;) póki co, siedzą schowane w pudełku i przynajmniej nie rzucają się w oczy :)
    a ostatnio polubiłam "gołe" paznokcie, tylko z odżywką

    OdpowiedzUsuń
  11. o jaka ladna kolekcja :D jakims niebieskim pomaluj, albo zoltym - tak na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O mamo ile dobroci:) Ja mam malutki zestawik ok 20 lakierów, ale powoli wkręcam się w ten świat i zauważyłam, że często podchodząc do szafy z kolorówką to zerkam od razu na lakiery:)
    Skąd masz ten kufer? Jest bosski! I chciałam jeszcze spytać jaką firmę najbardziej polecasz jeśli chodzi o lakiery? Bo ja mam problem z tym, że często na drugi dzień mam odpryski:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kufer dostałam od chłopaka, ale jeśli chcesz to zapytam na jakiej stronie kupił. Ja bardzo lubie lakiery z wibo, u mnie dość długo sie trzymaja bez odprysków. Ale myśle, że lepiej jest zainwestować w dobry utwardzacz do lakieru :)

      Usuń
  13. bardzo nie lubię tego dylematu, bo zazwyczaj nie wiem jaki lakier chcę na paznokciach. pokaźna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow. spora kolekcja! zwłaszcza niebieskich:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam... dużo za dużo :-) nawet nie liczę... ale ponad 100 pewnie już się uzbierało.

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko! Jak dużo... :P Masz w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.