18 czerwca 2013

Mariza - szmaragd zamknięty w butelce.

Ostatnio mogłyście zobaczyć kolekcje lakierów (już więcej nie kupię!). A dzisiaj przedstawię Wam jeden z nich:
Jest to lakier z nowej kolekcji be chic! Mając już w swojej kolekcji dwa lakiery z Marizy które okazały się słabe jakościowo (KLIK KLIK) postanowiłam dać trzecią i ostatnią szansę właśnie jemu. Lakier jest zamknięty w zgrabnej buteleczce o pojemności 10 ml. Pędzelek jest dosyć szeroki i nie sprawia kłopotu w nakładaniu lakieru na płytkę paznokcia.
A tak prezentuje się na paznokciach:


Po porażce mini lakierów z Marizy, ten mnie pozytywnie zaskoczył trwałością. Na paznokciach odżywka+lakier wytrzymuje 3 dni bez odprysków. Na 4 dzień dopiero końcówki płytki się znacznie starły.
Co do koloru to jest tutaj trochę misz-masz. W katalogu był pokazany jako niebieski:
W rzeczywistości jest bardziej zielony (ciężko było uchwycić na zdjęciach), posiada dość dużo zielonych drobinek. W zależności od słońca ukazuje się niebieska poświata. Ale kolor zielony dominuje - jakby nie patrzeć szmaragd jest zielony :)
Lakier bardzo mi się spodobał ale także zaskoczył. Mam ochotę jeszcze na kanarkową żółć z tej serii :)

Tak prezentuje się na dworze w pełnym słońcu - jest bardziej niebieski.

Cena: 13,90 / 10 ml teraz jest w promocji za 10,50
Dostępny u konsultantek Marizy.

Jeżeli jesteście zainteresowane kosmetykami Mariza zapraszam na stronę internetową Pani Bożeny: 
www.e-mariza.info.
Jest możliwość dołączenia do klubu Mariza. A co przy tym zyskujecie?
To, że konsultanci Mariza mogą kupować kosmetyki 30 % taniej oraz zarabiać poprzez sprzedaż kosmetyków.
Aktualny katalog znajdziecie na stronie www.e-mariza.info

Lubicie takie kolory?

12 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolorek, chociaż dla mnie za ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny kolorek, w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny, lubię takie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mój kolor, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie się na niego "czaje" teraz mam miętę i średnio mi się podoba, ponieważ trzeba nałożyć trzy warstwy aby było ładnie, a ja tego nie lubię;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w tym kolorku nakładałam 2 warstwy więc nie jest tak źle, a dość szybko zasycha :)

      Usuń
  7. Bardzo ładny kolor ;) Nie wiedziałam ,że MARIZA w swojej ofercie posiada lakiery ;))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam pomarańczowy, ale jeszcze nie testowałam :) a szmaragd dla mnie trochę za ciemny na lato

    OdpowiedzUsuń
  9. Precioso sitio, llego hasta tu blog por intermedio de un comentario tuyo en el sitio de GABUSIEK, con tu permiso me quedo para seguirte.
    Abrazos desde Uruguay!

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się ta kolekcja z marizy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.