5 maja 2013

Pierwszy NIEulubiony Original Source

Od dłuższego czasu jestem wielką fanką żeli OS za ich świetne i intensywne zapachy a także ich oryginalność :) A mam ich cały zbiór - mianowicie wszystkie jakie są dostępne w sprzedaży w Rossmannie :)
Więc nie obyło się także bez wypróbowania żelu DRAGON FRUITS &CAPSICUM(pieprz)
Recenzje niektórych znajdziecie tutaj
Żel ten nie pachnie pieprzem a niestety męskimi intensywnymi perfumami. I to tak, że po prostu nie mogłam się umyć bo było to zbyt męczące. Zapach jest duszący i jak dla mnie nie do wytrzymania. Jak każdy OS ma ciekawą butelkę i dobre zamknięcie. Ma zabezpieczenie w "pompce" - nawet nie wiem jak to określić. Ma konsystencje rzadkiej galaretki.
Jednym może się taki zapach podobać - mi on nie przypadł do gustu :)

9 komentarzy:

  1. Nie lubię tych żeli, mimo iż pięknie pachną, strasznie wysuszają skórę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Sama chemia w składzie! Omijam dalekim łukiem.

      Usuń
    2. Ja i tak zawsze używam balsamu po myciu :)

      Usuń
  2. jakoś nigdy nie ciekawił mnie ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie mialam żadnego z tych zeli. Jakoś te zapachy mi nie podchodzą oprócz tego różowego..

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedziałam nawet że taki zapach jest :P

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię meskich zapachów w damskich kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teraz mam 2 OS: Limonkę i Mango :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.