24 stycznia 2013

Zakupy w styczniu 2013

Zakupy czyli to co kobieta lubi najbardziej :) Coś nowo wyglądającego, pachnącego :)
Styczeń okazał się miesiącem w którym prawie wszystko mi się pokończyło chodzi mi głównie o pielęgnacje co zobaczycie w denku. Dlatego też zakupy są dość obfite :)
Podzieliłam to na części bo może na tym zdjęciu nie da się wszystkiego ogarnąć :)
TWARZ
 
- Tonik Soraya care&control przeciwtrądzikowy - kiedyś go miałam i mi się spodobał więc postanowiłam do niego powrócić mam nadzieje, że zdania o nim nie zmienie :)
- Żel głęboko oczyszczający Soraya care&control - pierwszy raz go mam, zobaczymy jak się spisze.
- Perfecta peeling enzymatyczny - odchodzę od peelingów do twarzy drobnoziarnistych które pogarszają i drażnią moje zmiany trądzikowe a ten podobno jest całkiem dobry.
- Nivea masło do ust malinowe - w końcu go dorwałam i się niezmiernie z niego cieszę bo zapach ma cudny :)

CIAŁO
- Isana żele pod prysznic melon i gruszka, jogurt i vitaminy - świetne żele w niskiej cenie 2,99 :) żal nie kupić.
- Isana mydło do rąk w płynie - pisałam o nim ostatnio
- Antybakteryjny żel do rąk - moje drugie opakowanie, zresztą już wam go pokazywałam :)
- Wellness&Beauty masło do ciała mandarynka i jogurt - skończyły się moje mazidła do ciała więc trzeba było wypróbować jakieś nowe i koniecznie masło :)

WŁOSY
 
- Joanna odżywka wygładzająca - kolejna nowość w szafce, mam nadzieje że wygładzi choć trochę moje włosiska :)

PAZNOKCIE
  Lakiery wam już pokazywałam po części te widniejące na obrazku :) Ograniczałam się z lakierami w tym miesiącu.

A jak u was zakupy?


28 komentarzy:

  1. Mam te same zele z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam z tej samej serii żel do mycia twarzy z firmy Soraya co Ty tonik i bardzo go lubie, jest mega wydajny. A żele z Isany uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie z zakupami kiepsko :C mało rzeczy kupiłam w tym miesiącu

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszcze;) same cudowności! Ja dość, że jestem mega chora i z domu nie wychodze;( to jeszcze mocno oszczędzam, więc ani myśle na razie o takim szale zakupowym, eh. Strasznie ciekawi mnie to masełko Nivea, ostatnio wszyscy go tak na blogach zachwalają!

    OdpowiedzUsuń
  5. No trochę Ci produktów przybyło. :)
    Podoba mi się lakier z wibo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żele z Isany to rzeczywiście okazja jak za pół darmo;) Bardzo lubię kosmetyki z Soraya;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę moje ulubione masełko;-) uwielbiam je ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. żel gruszowy już mi się skończył, a teraz używam ten witaminowy ;) masełko Nivea pachnie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedługo wybieram się do Rossmanna więc pewnie również coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zakupy :) ja ostatnio tez nabylam malionowe maselko do ust i robie sie od niego uzalezniona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa tej odżywki z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten lakier z NYC i mandarynkowo-jogurtowe masło :) a masełko z nivea mam tylko o zapachu karmelu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie też wszystko dobiło denka, szykuje się wielkie uzupełnianie braków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Malinowe masełko mmmmm będzie wreszcie moje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Soraya nie lubię, ale całą tą Isanę mogłabym od Ciebie zgarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, koleżanka mi kupiła 3 sztuki tylko czekam az przyjedzie :)
      bo ja nie mam dostępu do rossmanna

      Usuń
    2. ha ha, ale jak nie rossmann to inne drogerie są, a przynajmniej masz dostęp do fajnych rzeczy
      ja bez tego wydaję kupę kasy na kosmetyki

      Usuń
    3. Ehh my biedne kosmetykoholiczki
      Ja muszę przystopować, bo mnie mąż wyrzuci z tymi wszystkimi kosmetykami!

      Usuń
  16. :) ja muszę też zakupić te cudne masełka do ust od Nivei, które już upatrzyłam sobie;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, to maselko z Nivei mnie kusi od dawna, ale jeszcze nie uległam, bo mam Tisane i chce wykorzystac jedno i kupić drugie... ale ciężko jak wszyscy dookoła pokazują te masełka i się nimi zachwycają ! :D ja tez chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakier po prawej Skradl moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. tonik polecam:) mydełko i żele z Isany również:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam niedawno masełko Nivea, tonik Soraya też miałam i jest w miarę OK. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też kupiłam sobie to mydło z Isany, jestem ciekawa jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  22. super zakupy, ja też niedawno się zaopatrzyłam w żele z Isany i to samo mydełko! jest świetne:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.