30 marca 2015

Poniedziałek z Yankee Candle: Red rasberry

Kolejny poniedziałek z Yankee Candle, ale ten czas leci :) Dopiero były Święta Bożego Narodzenia, a tu już Wielkanoc. Dzisiaj wosk, w którym pokładałam duże nadzieje, a mianowicie red rasberry, z limitowanej kolekcji walentynkowej.

 Wyczuwalne aromaty: dojrzałe maliny


W wosku pokładałam duże nadzieje, dlatego też zwlekałam z jego odpalaniem. Liczyłam na słodki zapach dzieciństwa, a dokładniej na aromat malinowej mamby. Wiedziałam po prostu, że prawdziwy zapach malin będzie ciężki do odwzorowania. Rozczarowałam się już po kilkunastu minutach palenia wosku w kominku, jak aromat nabrał mocy. Nie wyczuwam tutaj, ani prawdziwych malin, ani malinowej mamby, nawet nic w tym kierunku! Wosk jest bardzo słodki i intensywny, od razu wyczuwalna jest mało przyjemna woń chemiczna. Po pewnym czasie zapach staje się męczący i powoduje ból głowy, przez swoją, aż zbytnią słodycz. 
Szkoda, że tak słabo wypada i nie czuć nawet malinowej mamby.

Możecie kupić tutaj.
A może Wy mieliście inne odczucia co do tego wosku?

21 komentarzy:

  1. ja mam pomysl jak kogoś nie lubisz to jak CIę odwiedzi zapal mu ten wosk!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie osobiście zapach się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też się zawiodłam na tym zapachu, nie czuję ani grama malin

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za malinami, więc ten zapach mnie nigdy nie kusił ;-) Chyba dobrze ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę wiedziała, że należy go unikać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go... I nie chcę mieć :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że zapach okazał się rozczarowujący...

    OdpowiedzUsuń
  9. ojoj;/ jak chemiczny to podziękuję;/ poza tym nie lubię malin;/

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że zapach robi się chemiczny, ostatnio często mi się to zdarza ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam świeczki ale muszą mieć piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam świeczki ale muszą mieć piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochan wszystkie produkty YC. Ja dziś palę świece Ginger Dusk:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja do wosków w ogóle nie jestem przekonana, wolę świece :)

    fineandhealthy

    OdpowiedzUsuń
  15. Can't believe this is a dress, it looks fab!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię tego typu zapachy. Może nie jest jakiś wow, ale wiadomo ze wszystko zależy od gustu.

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda, bo zapach maliny byłby fantastyczny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.