23 marca 2015

Poniedziałek z Yankee Candle: Mango peach salsa

Witajcie w kolejny poniedziałek :) Jak po weekendzie? U mnie było imprezowo i bardzo pozytywnie :) Przejdźmy jednak do rzeczy, a mianowicie dzisiaj na tapetę idzie wosk o bardzo letnim zapachu: Mango peach salsa.

Wyczuwalne aromaty: mango, brzoskwinia, różowy pieprz

Wosk na zimno jest delikatnie słodkawy, ale nie wyczuwam w nim nic specjalnego. Dopiero po odpaleniu niewielkiej ilości w kominku daje o sobie znać! Po prostu egzotyczna bomba zapachowa, która momentalnie poprawia humor. Aromat kojarzy mi się najbardziej z nektarem witaminowym. Połączenie mango, brzoskwini i moim zdaniem cytrusów, przenosi nas w wakacje marzeń - woda, plaża, palmy i drink z parasolką w dłoni o takim właśnie zapachu. 
Idealnie będzie nadawał się na letnie wieczory, ale w czasie zimowym też nim nie pogardzę :)
Mogę go porównać do wakiki melon, z tym, że ten wydaje mi się być bardziej egzotyczny.

Możecie kupić tutaj
Lubicie takie letnie i słodkie zapachy?

17 komentarzy:

  1. O, na lato na pewno się w niego zaopatrzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato będzie idealny, ale na zimowe wieczory też :)

      Usuń
  2. Lubię słodkie zapachy i na pewno ten by mi się spodobał! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sobie zakupiłam olejek mango do kominka!boski jest

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem bardzo tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. skusze się na neigo ;)) a co to za imprezy co ?! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny jest, polubiłam go ale był taki nieintensywny. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie był dość intensywny :) Może większa ilość do kominka?

      Usuń
  8. mój chłopak pewnie bardziej ode mnie polubiłby ten zapach, uwielbia owocową słodycz

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowany mój ulubieniec, jeżeli chodzi o owocowe zapachy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.