1 grudnia 2014

Poniedziałek z Yankee Candle: Spiced Orange

1 grudnia, miesiąc jak dla mnie najlepszy ze wszystkich. Nieodłącznie kojarzy się z Bożym Narodzeniem, śniegiem, Mikołajkami i przygotowaniami. Dlatego od dzisiaj w każdy poniedziałek, tak jak to było do tej pory, będę przedstawiała woski, które swoim zapachem i nazwą kojarzą się z tym okresem.
Dzisiaj będzie przedsmak świąt, bo komu pomarańcze i mandarynki kojarzą się ze świętami? Mi na pewno i dlatego opowiem Wam o wosku idealnie oddającym ten aromat - spiced orange.


Wyczuwalne aromaty: cytrusy, korzenne przyprawy.

Przy powąchaniu go na zimno, wiedziałam, że to będzie idealny aromat na święta, Podczas rozpuszczania się wosku w kominku tylko się w tym utwierdziłam. Nie sztuczny, ale bardzo naturalny aromat cytrusów - mandarynek, pomarańczy przeplata się z delikatnością przypraw korzennych. Dzięki temu, że w kompozycji zapachowej zawarte są przyprawy, cytrusy nie stają się orzeźwiające i typowo letnie. Aromat jest ciepły, otulający i idealnie przypomina o nadchodzących Świętach i czasie przygotowań. Na pewno będzie gościł w kominku podczas strojenia domu w ozdoby i ubierania choinki.
Nawet długo palony nie staje się duszący, drażniący, ani nie przyprawia o ból głowy. Aromat rozchodzi się po całym domu i dość długo w nim zostaje.

Możecie kupić tutaj

Spiced Orange stał się moim ulubionym woskiem na grudzień, a Wam jak się podoba?

A tu najnowsze woski jakie otrzymałam i kupiłam na Goodies.pl Przypominam, że jutro dzień darmowej dostawy i Goodies.pl też w nim uczestniczy :)


6 komentarzy:

  1. Ale masz świetną kolekcję wosków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie mam ich ok. 30 ale teraz wybrałam typowo świąteczne zapachy :)

      Usuń
  2. Sama go mam i bardzo lubię właśnie ostatnimi czasy wprowadza świetną aurę przedświąteczną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak narazie to jest to najlepszy wosk na okres świąteczny:)

      Usuń
  3. nie lubie neistety korzennych zapachow ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten zapach, ale jeszcze nie paliłam w kominku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.