11 grudnia 2014

Czwartek na paznokciach: Paese numer 122

Miałam kiedyś jeden jedyny lakier z Paese i niestety był bardzo gęsty, smużył i wysychał zdawało się, że całe wieki. Troszkę się zniechęciłam, ale w moje ręce wpadł drugi i dość długo leżał zapomniany w szufladzie z lakierami. Pewnego razu szukając na szybko jakiejś czerwieni sięgnęłam po niego i zaryzykowałam.

 Lakier Paese numer 122 to przygaszona czerwień, która cechuje się eleganckim wyglądem i wszechstronnością jeżeli chodzi o okazje, A co w niej jest najlepsze? To, że do pełnego krycia wystarczy tylko jedna warstwa (widoczna na zdjęciu), a z wysychaniem też nie ma problemu bo zasycha szybko.
Co do moich obaw o gęstość i smugi - lakier jest średnio rzadki i absolutnie nie tworzy smug.
Jeżeli chcecie mieć lakier awaryjny i w ostatniej chwili przed wyjściem pomalować paznokcie to polecam! Dodam, że u mnie trzyma się ok. 4 dni :)
W sam raz na święta.

Cena takiego cuda to 15,90 zł / 9 ml

Jak Wam się podoba :)

9 komentarzy:

  1. również go mam, kolor jest śliczny, jednak na moich paznokciach już na drugi dzień są odpryski, dlatego rzadko go używam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam fioletowy i nawet nie dotrzymywał następnego dnia, bo nie chciał zaschnąć i go zmywałam :(

      Usuń
  2. u mnie lakiery z Paese słabo się trzymają :/ ale kolory są ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna czerwień, kolor idealny na zbliżające się święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie myślę, że na święta u mnie zagości :)

      Usuń
  4. Ładna czerwień, zawsze elegancka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.