3 stycznia 2014

Nowości kosmetyczne czyli zakupy na e-zebra

Witajcie ;*
Wczoraj zamówiłam kosmetyki na e-zebra i dzisiaj już je miałam w domu. Chodziło mi głównie o lakiery bo moja kolekcja się wyczerpuje ale oczywiście bez lakierów się nie obyło :)

 
Suchy szampon osławionej firmy batiste o zapachu wiśni. Wcześniej nie czułam potrzeby używania suchego szamponu ale postanowiłam spróbować :)
Pomadka miss sporty w odcieniu 036 kiss me - zaczynam przygodę z pomadkami więc trzeba powoli kupować różne kolory :)
Dwie pomadki w płynie Manhattan o numerach od lewej 54l i 56k
Dalej mamy cienie astor  o numerze 120 pop flower, kredka do oczu Rimmel Scandaleyes 012 bronze oraz coś na co też polowałam czyli cienie maybelline color tattoo w odcieniu 40 pernament taupe.
Puder antybakteryjny Manhattan w odcieniu 70 vanilla kupiłam aby cały czas siedział sobie w torebce :)
No i w końcu lakiery zaczynając od lewej: Manhattan fiolet nr 67N, Manhattan niebiesko-zielony nr 67N, Astor Fashion studio nr 138 i 070, Astor Quickn&go nr 321, Manhattan który numeru nie ma.
Miałyście coś z tych rzeczy?

26 komentarzy:

  1. Ten suchy szampon uwielbiam!! Pieeeknie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z tych rzeczy , ale od dawna chodzi mi pogłowie złożenie zamówienia na e-zebra , jednak jakoś nigdy nie mogę się zdecydować , chyba w końcu nadszedł czas coś tam zakupić , bo bardzo mnie zachęciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zwlekałam ze złożeniem zamówienia ale w końcu postanowiłam coś zakupić :) a to "coś" mi się trochę rozrosło :)

      Usuń
  3. Lakiery z Manhattan wybrałaś cudne! :) Zresztą całe zakupy jak widzę udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj udane i to bardzo :) A najbardziej z lakierów jestem zadowolona z pomarańczowego astora :) Taki lakier już dawno za mną "chodził" :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Pewnie gdyby były jeszcze jakieś ładne to tych lakierów byłoby więcej :)

      Usuń
  5. ja jeszcze nigdy nie robiłam zakupów przez internet, jestem sto lat za murzynami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja takie zakupy robie tylko w przypadku kosmetyków co do ubrań to sie boje że nie trafie w rozmiar :D

      Usuń
  6. mam ten suchy szampon, jest świetny :) Na pewno się w nim zakochasz i zmieni Twoje kosmetyczne życie :D Te pomadki w płanie podobno są fajne, ale nie wiem, bo nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś czuje że na tym jednym szamponie sie nie skonczy :)

      Usuń
  7. ile dobroci! lakiery śliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę tam można się dobrze zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nic choć sporo tej kolorówki nabyłaś - ciekawe jak Ci się sprawdzi ten puder z Manhattanu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja mam tą pomadkę z manhattanu 56k i ją uwielbiam :) jest intensywna i straaaasznie trwała :) a kolor po prostu cud !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tą pomadke dzisiaj na ustach i coś czuje że będe powiększała ich grono :)

      Usuń
  11. Szukam jakiejś jaśniejszej czerwieni, klasycznej ale i głębokiej. Polecisz coś? :)

    A tatutka z Maybelline muszę w końcu wypróbować, ostatnio swatchowałam w sklepie i naprawdę jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam raczej ciemniejsze czerwienie ale klasyczna, głęboka i dość nietypowa może być Paese nr 122 lub Ladycode bell - numeru nie mam ale zobaczysz go tutaj: http://catherine-beauty.blogspot.com/2013/12/swiateczny-mani.html najlepiej kolor oddaje zdjęcie drugie ;)

      Usuń
  12. Lubię lakiery anhattanu i Astora :D Bardzo ładne kolory wybrałaś!
    +Batiste na który od tak dawna się czaję :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.