28 listopada 2013

Kolejne książki - czyli co kupiłam na znaku.

Cześć! ;*
Ostatnio coraz mniej mnie na blogu, a to z powodu kompletnego braku czasu. Dlatego też dzisiaj nie będzie recenzji a post mało ambitny. Czyli pochwalę się co ostatnio kupiłam - w kategorii książki.
Dla osób zarejestrowanych na portalu Lubimy czytać była specjalna promocja. Jeżeli dodało się do koszyka książki o wartości ponad 200 zł naliczany był rabat w wysokości 100 zł. I grzech było nie skorzystać :) Więc moja półka zapełniła się o 16 nowych tytułów.
Zacznę może od książek na które już dłuższy czas polowałam:
1. Stulecie chirurgów - Jugen Thorwald - czaiłam się na nią już dłuższy czas. Autor opisuje w niej początki chirurgii i to jak w tamtych czasach nie patrzono na higienę rąk, a narzędziem do operacji był nóż rzeźnicki. Niektórzy określają tą książkę horrorem który był kiedyś prawdą :) klik
2. Złote żniwa - Jan Tomasz Gross - wzięłam z ciekawości, bo gdy była jej premiera w mediach okrzyknięto ją książką "antypolską" podobnie jak film "Pokłosie"który praktycznie nie był reklamowany. klik

3. Zimowe Sny - Richard Paul Evans klik
4. Szczęście w cichą noc - Anna Ficner - Ogonowska klik
Oba tytuły zakupiłam na zimowe wieczory które są właśnie na tą porę roku. A to lubię najbardziej! Bo przecież nie będę czytać w lecie książek o zimie i świętach :)

5. Pomóc Jani - Michael Schofield klik
6. Zrozumieć bez słów - Nancy Rossiter- klik
7. Wiśniowy Klub książki - Ashton Lee klik

8. Słodki zapach brzoskwiń - Gaynor Arnold  klik
9. Słodsze niż czekolada - Shelia Roberts  klik
10. Słodki świat Julii - Sarah Allen  klik

11. Dom na plaży  klik
12. Jeżynowa zima  klik
13. Kameliowy ogród  klik
Wszystkie te książki są autorki Sarah Jio

14. Marzenia kate - Patti Callahan Henry  klik
15. Siedem kroków do szczęścia - Claire Cook  klik
16. Droga do domu - Karen McQuestion   klik

Zestaw 3 książek w wersji pocket kosztuje teraz 19,90 :) A są różne kombinacje tytułów :)

Jakie ostatnio książki czytałyście godne polecenia? Ja na jakiś czas mam już zapewnione książki do czytania :)


11 komentarzy:

  1. super zamówienie:) ja zastanawiam się nad książkami ktore chce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mnie zainteresowałaś ta książką: Stulecie chirurgów - Jugen Thorwald

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze druga część "triumf chirurgów" :) Mam zamiar ją nabyć przy jakiejś promocji :)

      Usuń
  3. Świetne promocje mają w tym wydawnictwie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziesz miała teraz troszkę lektury - muszę się tak w ogóle zapisać do portalu Lubimy czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to teraz masz co czytać ;) Na długie zimowe wieczory w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 książki za 19,90?? Muszę przejrzeć ich ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) tyle źe są one w wersji kieszonkowej, ale to nie powinno przeszkadzać :)

      Usuń
  7. Distinguished website blog, Talented comments that I can take on board. Im shifting forward and might apply to my present job as a pet sitter, which is very enjoyable, however I have to additional grow expand. All the Best
    addicting online games

    OdpowiedzUsuń
  8. Super książki :) też korzystam z promocji ze znaku. O książkach S. Jio pisałam u siebie na blogu, a w swojej biblioteczce mam też "Wiśniowy klub książki" i "Słodki świat Julii ". Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.