9 stycznia 2015

Zimowy żel z pingwinem w roli głównej.

Dzisiaj dość krótki post, bo ileż słów można napisać o żelu pod prysznic. ?


Żele z Isany bardzo lubię ponieważ są tanie, ładnie pachną (gruszka z melonem <3) i nie wysuszają na wiór skóry. Zapachy są różnorodne więc jest w czym wybierać.
Została wypuszczona do rossmanna edycja limitowana żelu pod prysznic na okres zimowy. Ogólnie żel sam w sobie ładnie i słodko pachnie. Nie wiem co dokładnie jest w tym zapachu, ale jest urzekający. Jak wszystkie żele świetnie się pieni i dobrze myje.

Co sprawiło, że kupiłam ten żel?
Oczywiście uroczy pingwinek patrzący na nas z opakowania :) Kto by mu nie uległ?
Żele są śmiesznie tanie bo kosztują ok. 3 zł.

U Was też się zadomowił?

35 komentarzy:

  1. HaHa, mam mydło w płynie z tej serii! Pingwin jest obłędny! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mydło w płynie do rąk z pingwinkiem i pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żelu nie miałam, ale mydła zużyłam już kilka opakowań :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam go, ale szczerze - jeszcze nie testowałam ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam ten żel, bo urzekło mnie opakowanie. Sam żel też jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. za samo opakowanie ma już u mnie plus :-) uroczy pingwinek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wykończeniu żelu chyba dalej będzie zdobił moją łazienkę :)

      Usuń
  7. Szkoda, że pachnie tak delikatnie :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację opakowanie kusi :)
    Też lubię te żele z Isany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba pogratulować grafikowi, który to stworzył :)

      Usuń
  9. o prosze u mnie też dziś o pingwinkach:)
    opakowania urocze

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chciałam kupić, ale wzięłam Original Source . :D W sumie zapas się przyda, więc i tak go jeszcze kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie znalazłam już :< chyba wszyscy wykupili :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w połowie grudnia kupowałam i niewiem jak teraz sytuacja wygląda :)

      Usuń
  12. miała kupować, ale zrezygnowałam, teraz żałuję :/

    OdpowiedzUsuń
  13. również nie mogłam się oprzeć temu słodkiemu pingwinkowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. So cute!! Xx Check out my new blog post! I'm in need of some followers, thank you! X http://xbeyoutifulx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kupiłam tę pingwinkową serię, nie mogłam się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam go kupić wczoraj i mydełko z tej serii też ale okazało się, że rossmann w galerii jest powiększany i czasowo zamknięty

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba sama się skuszę na niego :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowanie jest naprawdę urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Opakowanie zdecydowanie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale slodkie zdjecia z tym szlaiczkiem :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczne zdjecia z :)
    Uwielbiam te zele pod prysznic z Isany :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.