8 listopada 2012

Nominacja

Dostałam wyróżnienie od Moniki i Charlotte Dzięki dziewczyny ;*   
 
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana
od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana
dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która
Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im
11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pytania od Moniki:

1.Imię najlepszej przyjaciółki / przyjaciela?
Ola
2. Wolisz obejrzeć film w domu czy w kinie?
W domu
3. Co Ciebie najbardziej denerwuje?
Podłość niektórych ludzi oraz wszechobecna zazdrość o wszystko i o nic. 
4. Marzenie z dzieciństwa? 
Zostać weterynarzem :D
5. Co chciałabyś zmienić w Twoim wyglądzie?
Mieć gładką cerę :)
6. Jaki kolor ubrań przeważa w Twojej szafie?
szary, fioletowy, zielony
7. Co byś zrobiła z wygraną 50 mln?
Aktualne pytanie ;D Na pewno część odłożyłabym na przyszłość, a część poszłaby dla dzieciaków z domu dziecka i psiaków ze schronisk. I oczywiście wymarzone kosmetyki :D
8. Wolisz, gdy Twoje włosy się kręcą czy są proste?
Proste
9. Najpiękniejsze miasto na świecie wg Ciebie?
Może nie na świecie ale jak dla mnie to Żagań (kiedyś mieszkałam tak i chciałabym wrócić)
10. Jak często chodzisz na zakupy?
Jak mam wenę i pieniądze rzecz jasna, zazwyczaj raz na 2 tyg.
11. Twój typ cery?
Mieszana/tłusta często się zmienia.


Pytania od Charlotte

 1. Twój ukochany kosmetyk ?
Jako takiego nie mam, a obecnie maska Kallos i wszelakie szybko wchłaniające się kremy do rąk :D
2. Jesteś spokojna czy szalona ?
Spokojna chyba, że czasami mi coś odbije co kończy się napadami śmiechu.
3. Ulubiona pora roku ?
Lato i zima
4. Grzebień czy szczotka ?
Grzebień do grzywki, szczotka do włosów
5. Czyność z dziedziny pielęgnacji twarzy, z którą na pewno się nie rozstajesz każdego dnia ?
Demakijaż!
6. Włosy spięte czy rozpuszczone ?
Rozpuszczone
7. Tusz brązowy czy czarny ?
Czarny
8. Ulubiona książka ?
"Ps. Kocham Cię" - Cecelia Ahern  "Krucha jak lód" - Jodi Picoult
9. Czym się zajmujesz na codzień ?
Edukuje się w Medycznym Studium Zawodowym na kierunku Kosmetyczka
10. Twoje motto życiowe ?
"Żyje się tylko raz ale jeżeli żyje się dobrze, ten raz wystarczy"
11. Zakupowe spontaniczne szaleństwo, czy przemyślane zakupy ?
Przemyślane, ale są też spontaniczne które zazwyczaj wychodzą na dobre :D 

Nominuje następujące osoby:

Moje pytania:
1. Twój największy bubel kosmetyczny?
2. Masła do ciała czy balsamy?
3. Kupujesz często kilka kosmetyków o podobnych właściwościach (np. kremy do rąk) czy wolisz mieć jedną taką rzecz?  
4. Jaki makijaż na dzień?
5. Twój rodzaj cery?
6. Korzystasz z usług kosmetyczki, jak często?
7. Zapachy cytrusowe czy czekoladowe?
8. Lubisz świeczki zapachowe?
9. Pomadka ochronna czy błyszczyk?
10. Regularnie nawilżasz ciało?
11. Przykładasz się do wykonania demakijażu twarzy?    

14 komentarzy:

  1. Cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytania :) Oh, książka C.Ahern jest niesamowita, tak jak inne tej autorki. Polecam jeszcze "Podarunek" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dostałaś ciekawe pytania i udzieliłaś ciekawych odpowiedzi ;) dziękuję za wyróżnienie, z chęcią odpowiem na twoje pytania :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo Kochana ♥ Odpowiem tutaj na Twoje pytania :))
    1. Twój największy bubel kosmetyczny? EYELINER RUBY ROSE
    2. Masła do ciała czy balsamy? PRZEKONUJĘ SIĘ OSTATNIO DO MASEŁEK
    3. Kupujesz często kilka kosmetyków o podobnych właściwościach (np. kremy do rąk) czy wolisz mieć jedną taką rzecz? NIESTETY KUPUJĘ PO KILKA SZTUK BO NIE POTRAFIĘ SIĘ POWSTRZYMAĆ :(
    4. Jaki makijaż na dzień? NIEKONIECZNIE DELIKATNY, WSZYSTKO ZALEŻY OD NASTROJU :)
    5. Twój rodzaj cery? MIESZANA W KIERUNKU TŁUSTEJ
    6. Korzystasz z usług kosmetyczki, jak często? NIE KORZYSTAM, KONSULTUJĘ SIĘ JEDYNIE W SPRAWACH PIELĘGNACJI :)
    7. Zapachy cytrusowe czy czekoladowe? CZEKOLADOWE
    8. Lubisz świeczki zapachowe? TAAK :)
    9. Pomadka ochronna czy błyszczyk? BŁYSZCZYK
    10. Regularnie nawilżasz ciało? TAK :) STARAM SIĘ
    11. Przykładasz się do wykonania demakijażu twarzy? TAK, JEST TO BARDZO ISTOTNY ELEMENT MOJEJ CODZIENNEJ PIELĘGNACJI

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię kremy Garniera :) Więc wcale się nie dziwię, że się skusiłaś :*

      Usuń
    2. Myślę, że będziesz zachwycona :) Ja cenię je za to, że są treściwe i pięknie pachną :) Może napiszesz recenzję jak już wyrobisz sobie o nim zdanie, chętnie poczytam :) Kochana, może byś przyjechała w sobotę na kawę do Lublina ? :D

      Usuń
  4. Dziękuję bardzo :) Na pytania odpowiem najprawdopodobniej jutro,

    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja dziękuję za nominację ;* również chciałam Cię nominować, ale nie zdążyłam ;c
    te z aloesem, takiego piekła na twarzy nie miałam nawet po opalaniu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przetarłam buzię i po chwili policzki zaczęły mnie piec i były strasznie gorące. pisałam o nich: http://violkowelove.blogspot.com/2012/09/kolejny-bubel-od-alterry.html

      Usuń
  6. Miło dowiedzieć się aż tylu rzeczy naraz;)
    i gratuluję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. zostalas otagowana ... ale juz dodałaś notkę, więc nic nie szkodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję ♥
    liczę na wzajemność ♥
    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję <3
    nie liczę na wzajemność, bo nie o to tu chodzi.
    Jak Ci się spodoba mój blog to odwiedzaj. Zapraszam:)
    ps. lubię prostotę Twojego bloga. Ale w pozytywnym sensie.;)
    Łatwo mi się tu odnaleźć po prostu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Postaram się odpowiadać na wasze pytania :) Pozdrawiam.